וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור נוסף במצב האחים שהורעלו בירושלים

מבית החולים שניידר, שם מאושפזים יצחק ומיכאל גרוס, נמסר כי הם עדיין מונשמים ומורדמים. אמש דיווחו קרוביהם כי יצחק הגיב לדברי הוריו. קרובי המדביר: "מתקשה לישון ובוכה"

צילום: דוד קורן, עומר מירון, ערוץ 10; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מצבם של האחים יצחק ומיכאל גרוס בני החמש ושבע, שנפגעו קשות מחומרי הדברה הרעילים שפוזר בביתם, מוסיף להשתפר – כך נמסר בצהריים (ראשון) מבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם אושפזו ביום רביעי. מהמוסד הרפואי נמסר כי הילדים עדיין מונשמים ומורדמים, ומחוברים למערכת "אקמו" המחליפה את פעולת הלב והריאות.

עוד על אסון ההדברה בירושלים:
מצמרר: המדביר מסביר על חומר "רעיל שהורג הכול"
אחרי הלוויית הבנות, ביקרו את הבנים: "לא שואלים למה"
"ההורים היו כל הזמן עם יעל ואביגיל"

הילד שהורעל מחומרי הדברה בירושלים בכניסה לבית החולים שניידר, ינואר 2014. ניב אהרונסון
האחים ממשפחת גרוס מובאים מטופלים בבית החולים שניידר, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

כבר בסוף השבוע נרשמו סימנים מעודדים לשיפור מסוים במצבם של השניים. קרובי משפחתם דיווחו אמש כי כחלק מהטיפול, הופחת מעט מינון חומרי ההרדמה הניתנים לילדים. מעט אחר כך הגיב יצחק לדברי הוריו, פקח את עיניו למשך זמן קצר ואף הזיז את ידיו ורגליו. עם זאת, מבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם מאושפזים האחים, נמסר כי "הילדים מורדמים ותחת השפעת תרופות משתקות. אנחנו מקווים כי התפקוד המוחי תקין". הילדים עדיין תלויים במכשירים המאפשרים את הישרדותם.

בתוך כך, התייחסו היום מקורביו של המדביר החשוד ברשלנות למצבו הנפשי. שלשום שוחרר למעצר בית, ומאז הוא שוהה ביישוב באזור ירושלים, בביתו של עורך דינו שהוא גם שכנו וחברו.

עד עתה סירב המדביר בתוקף להתראיין לכלי התקשורת, אולם מקורביו מספרים כי מצבו הנפשי לא קל. "הוא אדם כל כך טוב ושקט כך שהוא בהחלט מרגיש את כובד האחריות על כתפיו", אמרו. לדברי המקורבים, "הוא מתקשה לישון ובוכה הרבה. הוא חש כאילו הוא נכנס לסיוט שאין לו איך לצאת ממנו. על התאונה הוא שמע לראשונה מהמשפחה עצמה, רץ לבית חולים ונידב להם פרטים, הביא להם דגימות ושיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, כולל פרטים שלא יטיבו עמו במשפט. יחד עם זאת, התחושה שלו שהוא לוקח אחריות באופן מלא ומוכן לתת את הדין על מעשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המדביר מהאסון שחל בירושלים בבית משפט השלום. יואב דודקביץ'
"המשפט לא מטריד אותו". המדביר מובא לדיון בהארכת מעצרו, שלשום בירושלים/יואב דודקביץ'

עוד אמרו מקורביו של המדביר כי "מדובר באיש משפחה אכפתי, איש מקצוע ותיק ומוערך בתחומו, אדם נעים הליכות שאוהב אנשים, אוהב ילדים. אפשר רק להעריך מה עובר עליו בזמנים הקשים האלה". אחד מהם ציין: "אני לא חושב שהמשפט מטריד אותו, מטרידה אותו העובדה שעבודה שהוא עשה – בין אם באחריותו או שלא – גרמה למותן של שתי ילדות קטנות. זו תחושה שתלווה אותו כל חייו. גם אם בית המשפט יחליט לזכות אותו מכל אשמה, מצפונו לא יזכה אותו, וזה לכשעצמו עונש קשה מנשוא".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com
לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully