וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד המלון גנב עשרות אלפי דולרים מהאורחים

21.1.2014 / 3:30

סגנו של קצין הביטחון במלון "ליאונרדו" בירושלים נעצר בחשד לגניבת סכומי הכסף הגדולים מחדריהם של השוהים במלון, באמצעות שיבוש פעילות מצלמות האבטחה טרם הפריצות

מצלמת אבטחה. ShutterStock
חל שיבוש במצלמות טרם הפריצות/ShutterStock

סגן קצין הביטחון (קב"ט) של מלון "לאונרדו" בירושלים, אחד המלונות הגדולים והמוכרים בעיר, נעצר בשבוע שעבר בחשד שגנב בכמה מקרים סכומי כסף הנאמדים בעשרות אלפי דולרים מתיירים שהתארחו במלון. שיבוש שחל במצלמות האבטחה של המלון בסמוך לכל פריצה העלה את החשד שמדובר באחד מעובדי המלון. מצלמות נוספות שהותקנו מול החדרים חיזקו את החשדות - והובילו למעצרו של הקב"ט.

עוד בוואלה! חדשות:
דוח חדש מביא ראיות מחרידות לפשעי מלחמה של אסד
חשד לירי רקטות באילת עקב שמיעת שני פיצוצים בעיר
פעוט והוריו נהרגו בפיצוץ גז בדירה בירושלים

הפרשה החלה לפני כמה חודשים, לאחר שאורחים רבים התלוננו על גניבות מחדרם. בשל העובדה כי מצלמות האבטחה שהותקנו במלון הפסיקו לפעול סמוך למועד הפריצות, החלו לחשוד בהנהלת המלון כי קיימת מעורבות של אחד העובדים.

הקב"ט החשוד תועד נכנס לחדרים

החשד לכך שמדובר בקב"ט האמור החל רק לאחר שהצטברו עשר תלונות בעלות אופי זהה מצידם של האורחים. על מנת לאמת את החשדות, שכרה הנהלת המלון חוקרים פרטיים שהציבו מצלמות נוספות מול חדרים נבחרים במלון. זמן קצר לאחר מכן, אירעה שוב תקלה, שהשביתה את מצלמות האבטחה של המלון. אולם, בזכות התקנת המצלמות הנוספות על ידי חברת החקירות הפרטית, תועד הקב"ט החשוד כשהוא נכנס לחדרים, אשר דווח לאחר מכן שכספים נעלמו מהם.

לאחר שנאספו הראיות, פנתה הנהלת המלון למשטרת ירושלים, שמצידה עצרה את העובד החשוד ביום שלישי שעבר. הקב"ט הכחיש את החשדות נגדו, וטען כי הוא זה שסייע לתיירים להגיש תלונה במשטרה בכל פעם שגנבו מהם. כעבור שלושה ימים הוא שוחרר למעצר בית, שעתיד להימשך עד סיום החקירה בעניין.

"החקירה נפתחה בשל אי הבנה בסיסית של המשטרה את הראיות", מסר בתגובה פרקליטו של הקב"ט החשוד, עו"ד אריאל עטרי. "הוא זיהה גניבות, העביר תלונות למשטרה וניסה להתחקות אחר הגנבים במצלמות המלון, והכול במסגרת תפקידו. את כל הפעולות הללו, שביססו את חפותו, קראו השוטרים נגדו. בית המשפט זיהה את האבסורד ולפיכך הורה לשחררו ממעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully