וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד יקר: בת 17 מכרה תינוקה בפייסבוק - ונעצרה

משפחתה של ורוניקה צ'פרו מצ'ילה גילתה כי היא בהריון, ודרשה ממנה למכור את התינוק, או להפילו. המשטרה עצרה את בני המשפחה, אולם מסתבר כי כלל אין חוק שאוסר על כך במפורש

אב זורק את בנו התינוק באוויר. ShutterStock
השופט הודה כי ההכרעה בתיק תהיה "מורכבת"/ShutterStock

ורוניקה קררה צ'פרו, נערה בת 17 מצ'ילה, גילתה שהיא בהריון בחודש פברואר בשנה שעברה. חודשיים לאחר הגילוי, סיפרה לבן זוגה, גם הוא בן 17, את החדשות המשמחות, וביקשה ממנו לא לספר על כך לאיש. אולם הוא החליט לבשר למשפחתה את החדשות המפתיעות.

אלא שמשפחתה לא ששה לשמוע כי הנערה הצעירה עומדת להפוך לאמא. לדברי המשטרה המקומית, המשפחה העמידה בפניה שלוש אפשרויות: למכור את התינוק, לעשות הפלה או למסור אותו לאימוץ.

עוד חדשות מהעולם:
'נשיא צרפת לזוגתו: בקרוב אכריע עם מי אבלה את חיי'
אובמה: עישון גראס לא מסוכן יותר מאלכוהול
1 ל-133,225: ארבעה אחים נולדו באותו תאריך

ב"מירור" הבריטי דווח כי הנערה ההרה בחרה להציע את התינוק למכירה בפייסבוק, דבר שיצר עניין רב ברשת. תוך זמן קצר יצר עמה זוג אחד קשר, אולם המשא ומתן בין הצדדים לא הבשיל לכדי "עסקה". משפחה אחרת פנתה גם היא לנערה, והציעה לשלם את התשלום הנדרש לאחר לידת ילד במדינה.

התינוק נולד ב-4 בנובמבר, ויום לאחר מכן שילם הקונה את הכסף, סכום השווה לכ-1,900 דולרים. בעיתון הצ'יליאני קואופרטיב נכתב כי אחר כך הוא העביר לידי היולדת כ-60 אלף פסו צ'יליאני, שהם כ-111 דולרים.

המשטרה עצרה את ורוניקה, את אמה אנג'לה בת ה-42, ואת אחותה דניאלה בת ה-24, בחשד למכירה לא-חוקית של ילדים. אתמול הן התייצבו בבית משפט בבירה סנטיאגו. "זהו אירוע חמור", קבע השופט ארנסטו סילבה. עם זאת, הוא עצמו הודה כי ההכרעה בתיק תהיה "מורכבת", ונימק: "זוהי לא עבירה להציע למכירה תינוק שזה עתה נולד דרך האינטרנט, גם אם מוצע תשלום כספי". הקונים נעצרו אף הם, והובאו בפני שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully