וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני נערים אנסו בת 14 במכונית בכפר סבא

19.1.2014 / 12:05

הנערים, בני 17, נעצרו לאחר שהנערה שתתה עמם לשוכרה, מצאה את עצמה עירומה למחצה במכוניתם וחשדה שנאנסה. היא הלכה להיבדק בבית החולים. החשודים הכחישו שקיימו עמה יחסים

שני נערים בני 17 נעצרו היום (ראשון) בחשד שאנסו נערה בת 14 בכפר סבא. על פי החשד, השניים, שאינם תושבי האזור, נפגשו החשד עם הקטינה שעמה הייתה להם היכרות מוקדמת ושתו עמה אלכוהול. בעקבות צריכת האלכוהול איבדה הנערה לזמן מסוים את הכרתה וכשהתעוררה מאוחר יותר היא מצאה את עצמה במכוניתם ללא חלק מבגדיה, וחשדה כי נאנסה.

בעקבות האירוע, התפנתה באופן עצמאי הנערה לבית החולים מאיר בעיר לבדיקה. כוחות משטרת כפר סבא החלו לחפש אחר החשודים וכשאותרו סיפרו השניים כי בילו עם הקטינה, אך לא קיימו עמה יחסי מין. חקירת האירוע נמשכת.

לפני שבוע נמצאה אישה בת 31 בבית הדירות "סיטי טאוור" שברמת גן, כשהיא מבולבלת, בהכרה מעורפלת ועירומה למחצה. לשוטרים היא לא הצליחה לומר מה עבר עליה בשעות שקדמו למציאתה, אלא רק שביקרה בלילה במסעדה סמוכה. היא נלקחה לבית החולים על מנת לבדוק אם היא נאנסה, וזמן קצר מאוחר יותר המשטרה עצרה חשוד שתועד במצלמות האבטחה של ה"סיטי טאוור", כשהוא גורר אותה לדירתו. בחקירתו קשר עצמו החשוד לאישה, אולם לגרסתו היא עלתה עמו לחדר בבית הדירות בהסכמה.

לקריאה נוספת:
רב אנס נערה בת 15 בבית כנסת: "כמו בובה על חוט"
צעיר הורשע באונס שתי בנות 14 בדיזינגוף סנטר
פרשה נוספת של ניצול קטינה: 4 נאשמים בבעילה אסורה

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully