וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהדסה: תינוק בן חצי שנה מת לאחר ניתוח

16.1.2014 / 19:42

התינוק עבר ניתוח בראשו בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. לאחר מכן, הידרדר מצבו, ובתום ניסיונות החייאה נקבע מותו. בית החולים: הוקמה ועדה לבדיקת נסיבות המקרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוקמה ועדה לבחינת נסיבות המוות. בית החולים הדסה עין כרם בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תינוק בן חצי שנה מת הלילה (חמישי) בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, כתוצאה מסיבוך של ניתוח שעבר בראשו. משהידרדר מצבו של התינוק לאחר הניתוח, ניסו הרופאים בבית החולים להציל את חייו, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במחלקת טיפול נמרץ. בית החולים הקים ועדה לבדיקת נסיבות המקרה.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו: קצב יצא לחופשה וחגג בחתונת קרוביו
חייל נאשם: ביצע 160 עסקאות סמים בבסיסי צה"ל בצפון
בן 17 נאשם ברצח אטיאס: לקח סכין ודקר אותו בליבו

"המרכז הרפואי הדסה, ההנהלה והצוות משתתפים בצערה של המשפחה", אמרה דוברת בית החולים הדסה עין כרם, רחלי גולדבלט. "בית החולים דיווח על המקרה למשרד הבריאות, ומינה ועדת בדיקה פנימית מטעמו אשר תבדוק את כל פרטי המקרה. בסיום הבדיקה יימסר מידע למשפחה ולמשרד הבריאות".

לפני כשלושה שבועות מת תינוק בן יומיים בבית החולים העמק בעפולה. התינוק, שנולד במצב רפואי טוב ובמשקל תקין, מת מסיבה לא ברורה. מהמוסד הרפואי נמסר כי התינוק טופל במהלך הלילה על ידי אמו והוחזר למחלקת התינוקות בשעה 1:00 לפנות בוקר. כעבור כשעה וחצי, הוא נמצא על ידי הצוות הרפואי ללא סימני חיים. הצוות החל בפעולות החייאה ממושכות והעביר את התינוק במצב אנוש לפגייה, שם מת בשעה 7:00. בית החולים ביקש את אישורה של המשפחה לבצע נתיחה שלאחר המוות בתינוק כדי לבחון את סיבת המוות, והודעה בנושא נמסרה למשרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully