וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו לחסידיו: "תקופה עכורה נכפתה עלינו"

15.1.2014 / 20:00

המקובל מהדרום הגיב לפרשה שמסעירה את המשטרה, ואשר שמו נקשר בה, והסביר כי מדובר ב"שיקולים אכזריים של גורמים העושים שימוש בהפחדות". הוא קרא "לא להיבהל מלשונות רעות"

מערכת וואלה!

(מתוך המהדורה היומית של וואלה! חדשות)

"קהילתנו הקדושה, ועליה על צבא תלמידיה, ידידיה ואוהדיה, עומדת בעזרת השם בפני ימים טובים, ימי ברכה ושגשוג, הצלחה וישועה". כך הגיב היום (רביעי) לראשונה הרב המקובל יאשיהו פינטו, ששמו נקשר לאחרונה לפרשה שהסעירה את המשטרה וגרמה לטלטלה בצמרת הארגון.

הרב פינטו, המתגורר באשדוד ושוהה בימים אלה בניו יורק, שיגר היום את התגובה לחסידיו בניסיון לפזר מעט ערפל סביב חרושת השמועות הנוגעות לפרשה, בישראל ובארצות הברית. "תקופה עכורה זו שנכפתה עלינו", כתב הרב פינטו, "באה לנו ללא עוול בכפינו, ואך ורק מתוך שיקולים צרים ואכזריים של גורמים שונים, העושים שימוש בהפחדות, הטרדות ומעללים שונים אשר אין כאן המקום לפרטם", הוסיף.

לדברי הרב פינטו, הפרשה באה עליו ועל קהילתו "לשם מטרת תיקונים מגלגולים אחרים וכפרת עוונות על הכלל ועל הפרט". הוא הסביר לחסידיו כי עליהם "לשים את מבטנו לשליחות קודש זו, ולא להיטרד ולהיבהל מלשונות רעות וקטרוגים שמקורם לא טהור". הרב גם קרא לחסידיו להתחזק "בתוספת קדושה, וקביעת עתים לתורה, ועשיית מצוות וחסד".

עיקרי הפרשה יפורסמו מחר בבוקר, בהתאם להחלטתה של שופטת בית משפט השלום בירושלים אנה שניידר. השופטת שניידר נענתה היום לבקשת וואלה! חדשות וכלי תקשורת אחרים להסיר את צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה.

פרקליטיו של הרב פינטו, עורכי הדין אלי זהר, רועי בלכר ומשה מזור, מסרו הערב בתגובה לפרשה כי "יש עניינים שהשתיקה יפה להם, וזהו אחד מעניינים מאלה. לא נוכל להגיב לפרטים המפורסמים בכלי התקשורת. יש להניח לרשויות האכיפה לעשות מלאכתן. אנו מניחים כי בימים הקרובים תתבהר התמונה".

בהכנת הכתבה השתתף גלעד גרוסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully