וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטי "הפרשה החמורה" במשטרה יותרו לפרסום מחר בבוקר

15.1.2014 / 16:22

שופטת בית משפט השלום בירושלים נענתה לבקשת וואלה! חדשות והתירה לפרסום את מרבית הפרטים בפרשה שמטלטלת את צמרת המשטרה. אתמול ביקשו במשטרה "להימנע מחרושת שמועות"

מערכת וואלה!

עיקרי ה"פרשה החמורה" שמסעירה את המשטרה יפורסמו מחר בבוקר – כך החליטה היום (רביעי) שופטת בית משפט השלום בירושלים אנה שניידר, שנענתה לבקשת וואלה! חדשות להסיר את צו איסור הפרסום על פרטי הפרשה. בשבועות האחרונים גרמה הפרשה לטלטלה במשטרה.

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו במסיבת עיתונאים בעקבות הסופה המשתוללת ברחבי הארץ. דצמבר 2013. טלי מאייר
צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה. המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו/טלי מאייר

אתמול התייחסה משטרת ישראל לדיווחים על "פרשה חמורה" לכאורה עליה הוטל צו איסור פרסום. "בהמשך לדיווחים בחלק מאמצעי התקשורת המתייחסים בימים האחרונים לנושא 'פרשה חמורה' ולטלטלה במשטרת ישראל, אנו קוראים לכתבים בפרט, ולגורמים אחרים בכלל, להימנע מיצירה מלאכותית שכולה אווירה המלווה בפיזור רמזים כביכול הנוגעים לגורמי פיקוד במשטרת ישראל", נמסר מהמשטרה.

"דיווחים מעורפלים ומרומזים אלה, המתמרנים במגבלות של צווי איסור פרסום, עושים הכללות אשר בינן ובין המציאות אין ולא כלום", לשון ההודעה. "משטרת ישראל מונה 30 אלף שוטרים ומפקדים מסורים ונחושים העושים מלאכתם נאמנה בשירות הציבור. משטרת ישראל מבקשת להבהיר לציבור כי אין בפרשה נקודתית זו או אחרת, כפי שהוכחנו כבר בעבר, כדי להטיל דופי בארגון שלם ולבטח שלא לטלטל ארגון באמצעות אמירות דרמטיות של כתבים שונים. טוב יהיה אם יינתן לרשויות המוסמכות להגיד את דברן בבוא העת, ולהימנע מחרושת שמועות מיותרות".

בימים האחרונים נרשמת מתיחות בין ה-FBI (הבולשת האמריקנית) לבין משטרת ישראל. אחת הסיבות המרכזיות למתיחות היא התנהלות המשטרה סביב חקירה רגישה שמתנהלת כבר כמה חודשים. גורמים המעורים בנושא מספרים כי היחסים בין השתיים הפכו בשנה האחרונה לכמעט בלתי תקינים. "שני הצדדים מקיימים קשרים קורקטיים, אבל לא מעבר לזה", סיפר אחד הגורמים. "הכול נע סביב אותו הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully