וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת לובשת חג: הרגעים ההזויים של 2013

14.1.2014 / 20:29

חבר הכנסת שנתפס משחק ב"קנדי קראש", השר שלא הפסיק לצחוק והמחאה השקטה של האופוזיציה. בית המחוקקים מציין יום הולדת 65 ומחזיר אותנו לאירועים הבולטים של השנה החולפת

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: מיכאל ברגמן, יאיר דניאל

הכנסת אירחה היום (שלישי) לרגל יום הולדתה ה-65 אלפי אזרחים מרחבי הארץ לעשרות פעילויות שונות במשכן. האירוע החגיגי הוא הזדמנות מצוינת לחזור ולהיזכר ברגעים המרגשים שהתרחשו בשנה החולפת בבית המחוקקים: איזה חבר כנסת נתפס במהלך משחק קנדי קראש סוער? מי השר שלא הצליח לכבוש את יצרו? ומדוע ח"כ איתן כבל הוא ללא ספק שליח הציבור הקומי של 2013?

במהלך דיון לילי התבקש שר החינוך שי פירון על ידי השר עוזי לנדאו להחליפו בהצגת הצעת חוק "החדרת חפצים אסורים לבתי הסוהר". הנושא, שיש להודות שרחוק מעניינו של שר החינוך, עורר גל צחוק שאף גרר הערות ביניים מחברי המליאה.

מקרה חריג נוסף מעל הפודיום במשכן היה ח"כ מאיר פורוש (יהדות התורה), שאזק את ידיו לדוכן הנואמים במחאה על חוק השוויון בנטל. חברו למפלגה ח"כ משה גפני בחר להביע את מחאתו על ידי קריעת דש חולצתו, כמנהג אבלות, ביחד עם נציגי אופוזיציה נוספים.

ח"כ כבל מגיב להוצאות בית רה"מ. צילום מסך
הופעת השנה בכנסת. ח"כ איתן כבל/צילום מסך

לעומת אלו, השנה החולפת תיזכר גם בזכות רגעים משעשעים יותר. מאיר שטרית, למשל, הרוויח את מקומו בסיכום השנתי בזכות חיבתו למשחק ששיגע את העולם ב-2013 "קנדי קראש". יו"ר התנועה נתפס במהלך משחק סוער על גבי הטאבלט שלו, באולם המליאה, במהלך הנאומים של עמיתיו.

מעל כולם נמצא ח"כ איתן כבל (העבודה), שהצליח להאפיל על הצילומים המשעשעים של שטרית כאשר הגיב בדצמבר האחרון לדוח ההוצאות של ראש הממשלה. "80 אלף שקלים עבור מים - המשמעות היא שראש הממשלה עוזב כאן את המליאה, לובש את חליפת הצלילה ועד למחרת הוא משייט בביתו", אמר כבל, שהוסיף: "או שאנחנו נבלות, ובכלל יש לו פיצוץ בצינור".

  • עוד באותו נושא:
  • הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully