וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נדרס למוות בצומת ביל"ו, הנהג נחקר

12.1.2014 / 22:26

בן 40 נפגע ממכונית בצומת הסואן שבאזור רחובות, וכתוצאה מכך ספג נזק רב-מערכתי. הוא פונה לבית החולים קפלן, שם נקבע מותו. מוקדם יותר נפצעו 7 בני אדם בתאונה בגוש עציון

הולך רגל נדרס למוות ליד בית חלקיה, דצמבר 2013. דרור עינב
הולך הרגל נפגע מרכב חולף/דרור עינב

הולך רגל כבן 40 נהרג הלילה (ראשון) מפגיעת רכב סמוך לצומת ביל"ו שליד רחובות. התאונה אירעה סמוך לשעה 21:15, ולאחריה חובשים ופרמדיקים של מד"א מרחב איילון הוזעקו לזירה, העניקו לפצוע טיפול ראשוני והעבירו אותו במצב קשה ומחוסר הכרה לבית החולים קפלן שברחובות. זמן קצר מאוחר יותר, ונוכח הפגיעה הרב-מערכתית ממנה סבל, נקבע מותו של הגבר. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בבירור נסיבות התאונה הקטלנית, והם חקרו את הנהג הפוגע. עם זאת, לא ברור מי אחראי לתאונה.

שעתיים מוקדם יותר נפצע נהג מונית באורח קשה בתאונה בבאר שבע. מהחקירה עלה כי הוא זיהה שודד שגונב את רכבו והחליט להיתלות על כלי הרכב כדי למנוע את השוד. אלא שהשודד פתח בנסיעה פרועה, וכתוצאה מכך נשמטה אחיזתו של נהג המונית, והוא נפל ונחבט בכביש. אמבלונס של מד"א שעבר במקום זיהה את המתרחש ומיהר להעניק לו עזרה ראשונה. הוא טופל בשטח והועבר לחדר ההלם בבית החולים סורוקה שבבאר שבע במצב קשה, כשהוא סובל מפגיעות בכל חלקי גופו.

עוד בוואלה! חדשות
רבבת משתתפים וחסימות לאורך קילומטרים: כך תיראה הלוויית שרון
הטיול השנתי בוטל - התלמידים הקימו אוהלים בכיתות
מחריד: רדפו אחר כלב שאכל גופת תינוקת בהודו

מוקדם יותר נפצעו שבעה פלסטינים בתאונת דרכים סמוך ליישוב תקוע שבגוש עציון. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לשני נפגעים במצב קשה ולחמישה נפגעים במצב קל. הם פונו לבתי חולים פלסטיניים על ידי הסהר האדום.

האזור בו אירעה התאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully