וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרט: נתלה על המונית שנגנבה, נפל ונפצע קשה

רמי שני

12.1.2014 / 20:15

נהג מונית מבאר שבע זיהה שודד שמתחיל להימלט עם רכבו. הוא לא נרתע, קפץ על המונית ותפס בחלון - אלא שבגלל הנסיעה הפרועה של השודד, אחיזתו נשמטה. החשוד נלכד אחרי זמן קצר

תופעת כנופיות פלסטיניות שודדות נהגי מוניות. טל אנגלנדר
נהג המונית נפל בשל הנהיגה הםרועה של השודד/טל אנגלנדר

ניסיון השוד בבאר שבע הפך לסצנה מהסרטים ולפציעה קשה: נהג מונית בשנות ה-50 לחייו נפצע הערב (ראשון) באורח קשה כשביקש למנוע את שוד רכבו בבירת הנגב.

מחקירת האירוע עלה בשעה שהנהג שהה בתחנת המוניות אליה הוא שייך, נכנס לרכב אלמוני – תוך שהוא מנצל את העובדה שהוא נותר פתוח. האיש הניע את המונית והתחיל לנסוע במטרה לגנוב את הרכב. נהג המונית שהבין מה קורה, מיהר לרוץ לעבר הרכב – ובניסיון לעצור את השודד קפץ ונתלה על הדלת. כל זה קורה כשהמונית כבר בנסיעה מהירה ופרועה ברחוב יצחק אבינו שבבאר שבע.

אחרי זמן מה איבד נהג המונית את אחיזתו, והוטח על הכביש. למזלו, אמבלונס של מד"א שעבר במקום זיהה את המתרחש ומיהר להעניק לו עזרה ראשונה. הוא טופל בשטח והועבר לחדר ההלם בבית החולים סורוקה שבבאר שבע במצב קשה, כשהוא סובל מפגיעות בכל חלקי גופו.

הודעה על האירוע הועברה למשטרה שפרסה חסימות בנתיב בריחתו של השודד. הודות למאמצים, נלכד החשוד במונית ליד הישוב מיתר, והוא הועבר לחקירה.

עוד בנושאי פלילים:
חשד לאונס: אישה נמצאה עירומה ומעורפלת בבית מלון
רב אנס נערה בת 15 בבית כנסת: "כמו בובה על חוט"
מת חשוד במעורבות דריסת שוטרים בגליל שנורה בראשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully