וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת חשוד במעורבות דריסת שוטרים בגליל שנורה בראשו

האיש, תושב טבריה בן 34, חשוד כי נסע ברכב שפרץ מחסום משטרתי בצומת קדרים ופצע שני שוטרים. הוא נפצע אנושות מירי שוטר. נוסעי הרכב חשודים בפריצות לבתים באזור

צילום: גיליס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושב טבריה בן 34 שנפצע אנושות מירי שוטרים סמוך לצומת קדרים, מת הבוקר (שבת) מפצעיו במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה. ביום שלישי האחרון כלי רכב ובו ארבעה צעירים פרץ מחסום משטרתי בכביש 85 ודרס על פי החשד שני שוטרים שהיו במקום.אחד השוטרים ירה באקדחו אל תוך הרכב, ופגע בראשו של החשוד. החשוד פונה תחילה לבית החולים זיו בצפת ובהמשך הועבר למרכז הרפואי בנהריה במצב אנוש, כשהוא מורדם ומונשם. שני שוטרים נפצעו באורח קל עד בינוני ופונו לבית החולים בצפת. מעצרם של שני חשודים באירוע הוארך עד יום שלישי ומעצרו של חשוד נוסף, קטין, הוארך עד ליום ראשון.

המשטרה ייחסה להרוג עבירות של התפרצות לדירה, קשירת קשר לפשע וסיכון חיי אדם. האירוע דווח על ידי המשטרה למחלקה לחקירות שוטרים, זאת כחלק מהנהלים. אנשי מח"ש החלו בחקירה מיידית ואספו ממצאים מזירת האירוע מיד אחרי סיומו.

שוטרים פתחו באש לעבר רכב שפרץ מחסום בגליל

עו"ד ניזאר עבוד מהסניגוריה הציבורית, שייצג את המנוח בשעה שעוד נאבק על חייו, מסר לוואלה! חדשות: "שוחחתי אתמול עם אחיו ואחותו של המנוח, עוד שהיה על ערש דווי, והם מאשימים את המשטרה במות אחיהם. מבחינתם הירי לא היה מוצדק, על אחת כמה וכמה לא לחלק גופו העליון. כבר אתמול הם יצרו קשר עם עו"ד ממרכז הארץ ובכוונתם להגיש תביעה נגד המדינה ונגד המשטרה".

"לצערי הרב האירוע הזה נגמר בטרגדיה כי קופחו חיי אדם", הוסיף עו"ד עבוד. "המשפחה תדרוש שמח"ש יחקור את העניין בצורה יסודית ביותר על מנת להגיע לחקר האמת ולבדוק אם הייתה הצדקה כלשהי לירי לעבר הרכב".

שוטר נפצע במהלך פריצה של מחסום משטרתי בין כחל לקדרים, ינואר 2014. ג'יליס
על פי החשד, נוסעי הרכב פרצו קודם לכן לכמה בתים בצפת ובחצור. זירת האירוע/ג'יליס

על פי החשד, נוסעי הרכב פרצו קודם לכן לכמה בתים בצפת ובחצור. הם נתפסו כשברשותם תכשיטים החשודים כגנובים. החשודים, שהיו מוכרים למשטרה קודם לכן מתחום עבירות הרכוש, הועברו לידי חוקרי היחידה המרכזית. סגן ניצב אמל חליל, ראש ענף חקירות במשטרת המחוז הצפוני, תיאר את השתלשלות האירוע לוואלה! חדשות: "במהלך היום ערכה המשטרה פעילות שגרתית לסיכול עבירות רכוש, שבמסגרתה הוקם מחסום משטרתי סמוך לצומת עמיעד. בשלב מסוים קיבלו שוטרי היס"מ שעמדו במחסום מידע על רכב החשוד בעבירות מסוג זה אשר נמצא באזור. בשעה שהרכב החשוד זיהה את המחסום הוא פתח בנסיעה פרועה במהלכה ניגח משאיות וכלי רכב שנסעו באותה שעה בכביש. הרכב פרץ את המחסום, פגע בשני כלי רכב של הימ"ר והמשיך בנהיגה שסיכנה את השוטרים שעמדו במחסום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוטר נפצע במהלך פריצה של מחסום משטרתי בין כחל לקדרים, ינואר 2014. ג'יליס
"הרכב פרץ את המחסום, פגע בשני כלי רכב של הימ"ר והמשיך בנהיגה שסיכנה את השוטרים"/ג'יליס

"אחד השוטרים הצליח לפתוח את דלת הרכב הפורץ, והצליח למשוך מתוכו את אחד החשודים, אולם הרכב המשיך לנסוע תוך שהוא גורר את השוטר ודורס את רגלו", הוסיף סנ"צ חליל. "כמו כן פגע הרכב בידו של שוטר נוסף. השוטר שנגרר ירה באקדחו אל תוך הרכב, אולם הוא המשיך במנוסתו ופנה ימינה לדרך המובילה אל מסלול נחל עמוד - דרך עפר משובשת המלאה בבורות ובמהמורות".

"הרכב לא עצר והמשיך בנסיעה פראית במעלה הדרך, מרחק של בערך קילומטר וחצי עד שסטה מהמסלול ופגע בסבך עצים", הוסיף ראש ענף החקירות. "החשודים ירדו מהרכב והחלו לברוח מהמקום ברגל - ולבסוף נלכדו על ידי השוטרים. צוות בילוש שליווה את האירוע הגיע למקום ועצר את החשודים. בתוך הרכב נמצא בחור פצוע שהועבר, כאמור, לבית חולים להמשך טיפול".

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

שוטר נפצע במהלך פריצה של מחסום משטרתי בין כחל לקדרים, ינואר 2014. ג'יליס
שוטר נפצע במהלך פריצה של מחסום משטרתי בין כחל לקדרים, ינואר 2014/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully