וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אהרונוביץ' האריך את כהונת דנינו בשנה

10.1.2014 / 14:07

השר לביטחון הפנים נפגש עם מפכ"ל המשטרה ונציב שירות בתי הסוהר אהרון פרנקו, ועדכן אותם בהחלטתו להאריך את כהונתם בעוד שנה. נתניהו בירך על ההחלטה, שתובא לאישור ממשלתי

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו במסיבת עיתונאים בעקבות הסופה המשתוללת ברחבי הארץ. דצמבר 2013. טלי מאייר
"נמשיך לקדם ולעשות על מנת שהאתגרים והמשימות ימולאו באופן המיטבי". דנינו/טלי מאייר

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', פגש היום (שישי) את מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, ואת נציב שירות בתי הסוהר, רב-גונדר אהרון פרנקו, והודיע להם על החלטתו להאריך בשנה נוספת את כהונתם כראשי הארגונים.

עוד בוואלה! חדשות:
מח"ט שומרון ביקר ביצהר - צמיגי רכבו נוקבו
פרסום ראשון: בזמן המו"מ - מכרז למאות יחידות דיור מחוץ לגושים
"התיווך של קרי מזכיר את השיחות בין ישראל למצרים"

השר ציין: "בפני מדינת ישראל ניצבים כל העת אתגרים ומשימות חשובים. המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר האמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל נמצאים בעיצומם של תהליכים, צמיחה, התעצמות ועשייה משמעותית ובהם למפכ"ל המשטרה ולנציב בתי הסוהר כמפקדים וכראשי הארגונים, תפקיד חשוב כמובילי הדרך".

עוד הוסיף אהרונוביץ' כי לראשי הארגונים "מקום חשוב" בצוות הצמוד והמצומצם עמו השר עובד "על מנת להמשיך ולהוביל את המשרד לביטחון הפנים בעשייה החשובה אשר כולה מוקדשת למען אזרחי מדינת ישראל".

השר מסר כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עודכן בהחלטה ובתכניות לגבי המשך העשייה המשותפת, וזה בירך על ההחלטה. "אני מבקש להודות למפכ"ל ולנציב על עשייתם ותרומתם עד כה, ולהביע ביטחון מלא כי נמשיך לקדם ולעשות על מנת שהאתגרים והמשימות ימולאו באופן המיטבי", הוסיף אהרונוביץ'.

הארכת הכהונה תובא כעת לאישור הממשלה בטרם תיכנס לפועל באופן רשמי.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully