וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח ילדיו חתך את עצמו בכלא עם קופסת שימורים

10.1.2014 / 11:03

איתי בן דרור, שמרצה עונש של שלושה מאסרי עולם על דקירת ילדיו, חתך בבטנו באמצעות מכסה של קופסת שימורים. הוא פונה במצב קל לקבלת טיפול וצפוי לשוב עוד היום לבית הסוהר

איתי בן דרור. אורי לנץ
חתך את עצמו באמצעות מכסה של קופסת שימורים. איתי בן דרור/אורי לנץ

איתי בן דרור, המרצה שלושה מאסרי עולם בגין רצח ילדיו בשנת 2010, חתך את עצמו אמש (חמישי) סמוך לחצות בבטנו באמצעות מכסה של קופסת שימורים. האסיר פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי וצפוי לשוב בהמשך היום לבית סוהר שרון, שם הוא מרצה את עונשו.

בקיץ 2010 רצח בן דרור את שלושת ילדיו – אור בן 5, רוני בת 8 ועומר בן 10 בביתו בנתניה, ביום הולדתה של גרושתו, לילך שם טוב, וזאת כנקמה על שנפרדה ממנו. הוא תכנן עבורם "יום כיף", ובערב, כאשר חזרו הארבעה לדירה, מהל כדורים בכוסות המיץ שלהם. לאחר שהילדים הלכו לישון, נטל בן דרור מגבת, חנק כל ילד בתורו ודקר אותם, בסך הכול 153 פעמים בכל חלקי גופם.

עוד בוואלה! חדשות:
פרסום ראשון: בזמן המו"מ - מכרז למאות יחידות דיור מחוץ לגושים
החמרה במצבו של שרון: "כבר לא נלחם כמו אריה"
אחרי קוסרא: 7 מתנחלים נעצרו; "תג מחיר" בכפר קאסם

לילך שם טוב, גרושתו של איתי בן דרור בגזר דינו בבית משפט מחוזי פתח תקווה, יולי 2012. נמרוד סונדרס
"מקווה שהוא יינמק בכלא". לילך שם טוב/נמרוד סונדרס

לילך אמרה לאחר הקראת גזר הדין: "הרגשות לא פשוטים. אני מרגישה הרבה לחץ ומועקה, אבל יש צדק והוא נעשה. אני מקווה שהוא יינמק בכלא, שלא אשמע ממנו יותר לעולם ושלא אצטרך לראותו בחיים. זאת הייתה השאיפה שלי – שהוא יקבל שלושה מאסרי עולם מצטברים ואני מקווה שהוא יבין שהוא לא יכול להטריד אותי ולאיים עלי יותר ושהבין את המסר".

בחודש יולי, הגישה לילך תביעה על סך 11 מיליון שקלים נגד בן דרור ושורה של משרדים ממשלתיים שלטענתה היו צריכים למנוע את הרצח. על פי כתב התביעה שהגישה, בתקופה של פחות משנה מאז פרידתם וגירושיהם, מצבו הנפשי של בן דרור החל להידרדר. הוא החל להתנהג בצורה מאיימת, אושפז כמה פעמים, ניסה להתאבד כמה פעמים, החביא סכינים ואף נעצר על ידי המשטרה בגין מעשים אלו, אולם לבסוף שוחרר.

לטענתה, היא פנתה פעמים רבות לעזרת הרשויות לצורך קבלת עזרה מקצועית ומהימנה בטיפול בילדיה ובשמירה על שלומם, אולם ללא הועיל. היא סמכה על עצתם ועזרתם המקצועית של הגורמים המוסמכים בטיפול בילדיה ובהגנה עליהם, לדבריה, ופעלה על פי הנחייתם.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully