וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 30 נפצע קשה מפגיעת רכב ליד חדרה

הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מונשם ומורדם, וסובל מפגיעת ראש קשה כתוצאה מפגיעת מכונית בצומת בית חנניה בכביש 4. אמש נהרג נהג משאית בן 33 בתאונה ליד עפולה

תאונת דרכים ברחוב יפו בחיפה, דצמבר 2013. ערן גילווארג
הפצוע פונה עם פגיעת ראש קשה לרמב"ם/ערן גילווארג

הולך רגל כבן 30 נפצע הלילה (שישי) קשה מפגיעת מכונית, סמוך לצומת בית חנניה בכביש 4. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הגבר עם פגיעת ראש, כשהוא מונשם ומורדם, להמשך טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.

כמה שעות קודם לכן נקבע מותו של נהג משאית בן 33 שנפצע בתאונת דרכים בכביש 65, סמוך ליישוב מי-עמי. פרט להרוג, תושב מרכז הארץ, נפצעו אם ובתה - בנות 40 ו-12 - שפונו במצב קל לבית החולים הלל יפה בחדרה. מחקירת התאונה עולה כי היא תוצאה של תאונה אחרת שאירעה סמוך לשעה 19:00, אז סטתה משאית מנתיבה והתהפכה על צדה באותו הכביש. המשטרה סגרה את הכביש לתנועה, אולם נהג המשאית שהתקרב לאזור לא שם לב לטיולית שהמתינה לפתיחת הציר בשול הדרך והתנגש בה.

כמו כן, בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך אתמול בחמישה ימים מעצרו של איליה ציציאשווילי, תושב באר שבע בן 37 החשוד בהפקרת פצועי תאונת דרכים בעיר, שבה נפצעו ארבעה בני משפחה אחת. "לא הייתה כאן הפקרה", טענו בשמו עורכי הדין צפריר יגור ועופר קופרמן, "הוא ביקש להגיש עזרה לפצועים אך במקום כבר היו כוחות הצלה ולכן הוא עזב". ציציאשווילי נהג ללא רישיון נהיגה בתוקף זה שנתיים. אם המשפחה ושני ילדיה, בני שלוש וארבע, ונפצעו באורח קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully