וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלפה אקדח מאיבר המין – ואיימה על חייו של המאהב

רעייתו לשעבר של סופר אמריקני נודע ניהלה ויכוח סוער שבסופו החליפה לבגדים תחתונים, שלפה את כלי הנשק הכסוף והצמידה אותו לראשו של הגבר שבילה עמה. הוא נחלץ, היא נעצרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה היה כותב על זה הבעל לשעבר? מקארתי במעצר, לאחר האירוע המוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפור מוזר, מסוכן ומביך: ג'ניפר מקארתי, תושבת סנטה פה שבניו מקסיקו, ארה"ב, נאשמת בכך שתקפה גבר שעמו בילתה באופן חריג במיוחד, לאחר ששיחה שניהלו התפתחה לוויכוח סוער. מקארתי בת ה-48, רעייתו לשעבר של הסופר זוכה פרס פוליצר קורמק מקארתי – מחבר הספרים "הדרך" ו"לא ארץ לזקנים" – נעצרה ביום שבת האחרון לאחר ששלפה אקדח מאיבר מינה, והפנתה אותו לעבר ראשו של המאהב שלה, בן 53.

לפי מסמכי חקירה שפורסמו באתר "סמוקינג גאן", השניים ניהלו ויכוח בנושא חייזרים, שבסיומו עזבה מקארתי את המקום. כעבור זמן מה שבה לבית, נכנסה לחדר השינה, ואז יצאה ממנו "כשהיא לבושה בגדים תחתונים ואקדח כסוף באיבר מינה", כחלק מאקט מיני, כפי שנכתב בדוח. בשלב זה שאלה מקארתי את המאהב "מי משוגע, אתה או אני?". לא ברור אם הוא העז להשיב על השאלה, אולם אז שלפה מקארתי את כלי הנשק מהאזור המוצנע וכיוונה אותו לעבר ראשו של האיש.

המאהב סיפר לחוקריו כי נאבק להוציא מידיה של מקארתי את האקדח, וכשהצליח – מיהר להחביא אותו בחדר השירותים, ואחר כך בפח האשפה. מקארתי, המגדירה עצמה אמנית, הודתה כי החזיקה בכלי נשק בשעת הוויכוח והואשמה בתקיפה בנסיבות מחמירות. ביום ראשון שוחררה לביתה בערבות של 5,000 דולרים. כעת נותר רק לתהות אם המאהב ישוב לבלות עם מקארתי פעם נוספת לאחר החוויה המאיימת שעבר.

עוד חדשות מהעולם:
יפן: 5 הרוגים בפיצוץ במפעל סיליקון של מיצובישי
תיעוד נדיר: שכונת מגורים נבלעת באדמה בברזיל
צפו: תנין תוקף וכמעט טורף מדריך תיירים

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully