וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות ומסתורין אופפים את רצח החרדי בניו יורק

עיתון מקומי דיווח כי שותפו של העסקן מנחם שטארק, שהוצת במכולת אשפה, שיקר למשטרה כדי להפליל איש עסקים רוסי. בקהילת סאטמר רוחשות השמועות על מעשיו של שטארק ביום הירצחו

איש חרדי נחטף. Newsline/Shomrim, אתר רשמי
המכונית שבה נמלטו, לפי החשד, חוטפיו של שטארק/אתר רשמי, Newsline/Shomrim

האם שותפו של מנחם שטארק, העסקן החרדי מקהילת סאטמר שגופתו נמצאה בסוף השבוע בפח אשפה בניו יורק, הוא שרצח אותו? המקומון הניו-יורקי "דיילי ניוז" מדווח כי המשטרה המקומית עשויה לראות בישראל (סאם) פרלמוטר, איש עסקים שעבד עם שטארק, חשוד מרכזי במעשה.

מקור משטרתי אמר לעיתון כי החוקרים סבורים שפרלמוטר בן ה-42 שיקר לחוקרים שתישאלו אותו, ומנסה להפליל איש עסקים רוסי, שזהותו אינה ידועה. שטארק ופרלמוטר היו שותפים בכמה מיזמים גדולים, בהם הקמת מתחם של 74 דירות שלצורך בנייתו לקחו השניים משכנתה של 29 מיליון דולר. הם לא הצליחו להשיב את ההלוואה ופשטו רגל.

שני עובדי העיתון שהגיעו לביתו של פרלמוטר בברוקלין לא הצליחו לשוחח עמו. מאבטחים שהמתינו בכלי רכב סמוך ביקשו מהם לעזוב את המקום בטענה כי מדובר ב"שטח פרטי". מקור משטרתי נוסף אמר לעיתון כי "לא נשללת אף אפשרות" באשר לזהות החשוד או החשודים ברצח, ואילו מקור אחר ביקש להדגיש כי בידי החוקרים "אין דבר שיוביל אותם לקבוע אם החשוד הוא אדם זה או אחר".

עוד על רצח מנחם שטארק:
מי חטף ושרף את איש העסקים החרדי בניו יורק?
על "עברו האפל" של העסקן החרדי שנרצח ונשרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווח על הרצח בעיתון "ניו יורק פוסט", שעורר זעם בקרב החרדים בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקהילה החרדית עוסקים רבות בפרשה. בעוד שיש מי שטוען שהחטיפה והרצח היו "מעשה של חובבנים", שכן בוצעו לעיני מצלמות אבטחה, אחרים אומרים שמדובר בפעולה של שכירי חרב מקצוענים. עזרא פרידלנדר, יחצ"ן חסידי מבורו פארק בברוקלין, אמר כי "יש הרבה חשדות, אבל אין עובדות מוצקות".

לפי אחת הטענות שהופצו בסאטמר, שטארק אמר לאשתו כי הוא הרגיש שעוקבים אחריו לאחרונה במכונית שבה ישבו כמה גברים. שמועה אחרת גורסת כי ביום שנחטף, שטארק לווה 500 אלף דולרים מאדם מסתורי.

סגן מפכ"ל המשטרה, קים רויסטר, אמר כי "כרגע, אנו בודקים את כל המניעים - אישיים, כלכליים ועסקיים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שטארק נראה לאחרונה ביום חמישי בלילה, כשיצא ממשרד הנדל"ן שבבעלותו, ליד גשר ויליאמסבורג, לעבר ביתו. מצלמת האבטחה ברחוב תיעדה שני אלמונים שנאבקו בו במשך כחמש דקות, בשעה שעשה את דרכו למכוניתו. השניים הכניעו אותו, קשרו את ידיו ורגליו, הכניסו אותו למיני ואן בצבע לבן ונעלמו מהמקום בנסיבות מסתוריות. למחרת נמצאה גופתו נמצאה שרופה בתוך פח אשפה בתחנת דלק בגרייט-נק בניו יורק.

אמש הודיעה משפחתו של שטארק שתעניק 25 אלף דולרים למי שימסור מידע שיוביל לחשוד ברצח. "אנו מתחננים בפני כל מי שיודע דבר כלשהו או חושב שהוא יודע – למענכם ולמען אחיכם ואחיותיכם תושבי ניו יורק ולמען המין האנושי – דווחו לנו", אמר הרב דוד נידרמן במסיבת עיתונאים שכינס. גיסו של הנרצח, משה סטרולוביץ, אמר כי "כיהודים חסידים אורתודוקסים, איננו מחפשים נקמה. אלוהים יעניש אותם בכל מקרה". המשפחה סירבה להתייחס לאפשרות ששותפו של שטארק קשור לרציחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully