וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחיטה - וייבוש: התחבא עירום במכונת כביסה ונתקע

צעיר כבן 20 מאוסטרליה החליט להתחבא עירום מפני חבריו במכונת כביסה, אך לא הצליח לצאת. צוותי חילוץ משועשעים עמלו 20 דקות להוציאו: "הוגן לומר שהאדון היה מובך מאוד"

בחור בג'ינס מכניס כביסה למכונת כביסה עם פתח קדמי. Gabi Moisa, ShutterStock
"זה היה פשוט משחק שהשתבש"/ShutterStock, Gabi Moisa

בימים בהם ילדים היו משחקים אחר הצהריים מחוץ לבתיהם, טרום עידן המחשב והאינטרנט, משחק ה"מחבואים" היה אחד המשחקים הנפוצים והאהובים ביותר. עם זאת, צעיר אוסטרלי שהחליט לאחרונה יחד עם חבריו לחדש ימי קדם, הדגים את הצורך לבחור היטב היכן להתחבא.

עוד כתבות שאסור לפספס:
תיעוד עצוב: עשרות לווייתנים נסחפו לחוף ומתו
סרט רע: ניסתה להחנות בסינמה סיטי ונחתה בתעלת מים
שובה של המלחמה הקרה בארה"ב: "והרע עוד לפנינו"

אותו צעיר אוסטרלי מהעיירה מורופנה, כבן 20, החליט כאמור להתחבא מפני חבריו. הצעיר בחר להתחבא במכונת כביסה, ומסיבה שאינה ברורה נכנס אליה כשהוא ללא בגדים.

לצערו הרב של הצעיר, ולהפתעתם הרבה של צוותי החילוץ שנקראו לביתו, הוא נתקע במכונת הכביסה ולא הצליח לצאת ממנה בכוחות עצמו. צוותים של כבאים, פרמדיקים ומחלצים עמלו במשך 20 דקות לחלץ את הצעיר התקוע, והמובך, ועשו זאת באמצעות שימוש בשמן זית בתור חומר סיכה שייקל על משימת החילוץ.

"זה היה פשוט משחק שהשתבש", אמרה לסוכנות הידיעות הצרפתית מישל דה אראוגו מהמשטרה המקומית, "זה יהיה הוגן לומר שהאדון היה מובך מאוד". קצין משטרה אחר בחר להדגיש את הסכנה שבשימוש לא נכון בחפצי הבית: "העצה שלי לאנשים הינה לא לטפס לתוך מכשירים. ברור שזה יכול לגרום למספר בעיות, כפי שראינו כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully