וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התמונה שהצילה את חייה של אישה מוכה

אישה העלתה תמונת סלפי לעמוד הפייסבוק שלה, בה היא נראית חבולה ומדממת וכתבה: "בבקשה, עיזרו לי". חברי הפייסבוק שלה הזעיקו את המשטרה והצילו אותה מבעלה המכה

תמונת סלפי מזעזעת הצילה ככל הנראה את חייה של סוזן סטייסי מקנטאקי, לאחר שעל פי דיווח של המשטרה המקומית היא הוכתה באכזריות על ידי בעלה. סטייסי העלתה תמונה של פרצופה המוכה והמדמם לעמוד הפייסבוק שלה בתחילת השבוע שעבר עם הכיתוב "בבקשה עיזרו לי", כך דווח ברשת WTVR. אחד מחברי הפייסבוק שלה שראה את התמונה הזעיק את המשטרה והשוטר שהגיע למקום סיפר כי מצא אותה כשהיא סובלת מחתכים בראשה וכששיערה מלא בדם.

היא סיפרה למשטרה כי בעלה היכה אותה עם אקדח לאחר ששמע אותה מדברת בטלפון עם גבר. לאחר מכן הוא תלש את קו הטלפון בכדי שלא תוכל להזעיק את המשטרה. האישה החליטה להשתמש בחיבור האלחוטי לאינטרנט בכדי לפרסם את תמונתה ברשת, מתוך ניסיון להזעיק עזרה.

הבעל, דוני סטייסי כבר הספיק לברוח מהמקום כאשר המשטרה הגיעה, אך הוא לא הספיק להתרחק ונעצר לא רחוק מהביתף כשהאקדח שבו השתמש נמצא זרוק בחוץ. הבעל מוחזק כרגע במתקן המעצר של מחוז לזלי, ומחכה למשפט על תקיפה.

ביום חמישי כתבה סוזן בעמוד הפייסבוק שלה: "עדכון על המאורעות של יום שני - פרסמתי תמונה באמצעות החיבור האלחוטי כי זו הייתה הדרך היחידה שלי לבקש עזרה. לא היה לי טלפון או קליטה בנייד, רק חיבור אלחוטי. רק רציתי עזרה ולא למות בבריכה של דם על הרצפה במטבח בבית שלי. אני מודה לכל מי שעזר לי, הביע דאגה והפגין אנושיות".

צפו בדיווח החדשותי על הפרשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully