וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: צה"ל ירה גז מדמיע והרג קשיש בשומרון

כשברקע ביקורו של קרי בישראל לקידום המו"מ, הפלסטינים מדווחים שכוח צה"ל ירה רימון גז מדמיע אל ביתו של תושב כפר קדום בן 85, וזה נפגע משאיפת הגז. צה"ל: האירוע בבדיקה

פעילי שמאל ופלסטינים הפגינו בבילעין. יותם רונן
פעילי שמאל ופלסטינים הפגינו בבילעין/יותם רונן

קשיש פלסטיני שנפגע משאיפת גז מדמיע במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול בכפר קדום שבשומרון מת הבוקר (חמישי) בבית החולים – כך מדווחים מקורות פלסטינים. על פי הדיווח הפלסטיני, סעיד ג'אסר עלי, תושב הכפר בן 85, נפגע לאחר שרימון גז שהושלך על ידי כוח צה"ל במטרה לפזר את המפגינים בכפר פגע בביתו.

לקריאה נוספת:
צה"ל הרג איש ביטחון פלסטיני בקלקיליה
פלסטיני נהרג ו-5 נפצעו בפעילות כוח מיוחד בג'נין
פלסטיני בן 14 נהרג מאש צה"ל ליד בית ספר באזור רמאללה

תושבים מקומיים סיפרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי הכוח השליך לעברם עשרות רימוני גז מדמיע בעת שצעירים חגגו את יום השנה ה-49 להיווסדותה של תנועת פתח. מצה"ל נמסר כי הדיווח נמצא בבדיקה.

האירוע מתרחש שעות ספורות לפני הגעתו של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, לביקור בישראל וברשות הפלסטינית במטרה לקדם את תהליך השלום. קרי צפוי להיפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם יו"ר הרשות, אבו מאזן, במטרה "לסגור קצוות" לקראת הצגת הסכם מסגרת לשני המנהיגים. ההסכם הזה, שיהווה בסיס להמשך המשא ומתן בחודשים הקרובים, צפוי לכלול התייחסות כללית לכל סוגיות הליבה של הסכסוך, בהן גם נושא הגבולות וירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully