וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי-ספיקת כליות: האיברים פשוט מפסיקים לעבוד

שירה הוד

1.1.2014 / 19:45

פרופ' מוטי רביד מסביר כי אי-ספיקת הכליות ממנה סובל ראש הממשלה לשעבר אריק שרון יכולה להוביל למוות שכן הרעלים לא מסוננים מהדם. שרון סובל ככל הנראה מזיהום בדרכי השתן

צלמים זמניים מורשים

ראש הממשלה לשעבר אריק שרון סובל ככל הנראה מאי-ספיקת כליות לאחר שמונה שנים ארוכות של אשפוז בתרדמת בבית החולים שיבא בתל השומר. מבית החולים נמסר כי חלה החמרה משמעותית במצבו, בשל ההשפעות של אי-ספיקת הכליות. פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה בבני ברק מסביר בשיחה עם וואלה! חדשות מה הסיכונים של התופעה.

החמרה במצבו של אריק שרון - כותרות אחרונות:
8 שנים פחות שלושה ימים: האשפוז של אריק שרון
החמרה משמעותית במצבו של ראש הממשלה לשעבר שרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאט לאט האיברים מפסיקים לעבוד". פרופ' רביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תפקידן של הכליות הוא לסנן רעלים בדם, ואם הכליות אינן מתפקדות, הרעל אינו מופרש ולאט לאט כל האיברים בגוף מפסיקים לתפקד". רביד מוסיף שדרך הטיפול השגרתית היא שימוש בדיאליזה. במקרה של שרון, שכאמור שרוי בתרדמת ולא סובל ממחלת כליות, פרופ' רביד מסביר שאי-ספיקת הכליות נגרמת בשל השימוש בקטטר שגורם לזיהום בדרכי השתן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אי-ספיקת כליות מובילה למוות, בשל חוסר תפקוד האיבר החיוני כל כך. "מהרגע שהכליות מפסיקות לעבוד, יכול לקחת מספר ימים עד שמגיעים למצב של מוות", מסביר רביד. במקרה של ראש הממשלה לשעבר הדבר יכול להוביל בטווח המידי להאטה בחילוף החומרים ועלייה חדה בלחץ הדם. רביד מעריך ששרון סבל מזיהום כרוני שנותר בגופו בשל מצבו הכללי.

"המצב עכשיו תלוי בעיקר במשפחה ובהחלטות שהיא תקבל. הוא יכול להישאר כך בחיים גם עוד זמן רב", אמר גורם בכיר בבית החולים שיבא לוואלה! חדשות.

יצוין כי המשפחה לא יכולה לבקש לנתק את שרון מהמכשירים, אולם היא יכולה להחליט באילו פעולות לנקוט על מנת להאריך את חייו כמו מתן דיאליזה, תרופות ואף החייאה במקרה שהלב מפסיק לפעום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully