וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ותשעה פצועים בהתנגשות חזיתית ברמת הגולן

1.1.2014 / 16:46

נהג שנסע מצומת השריון לכיוון צומת ווסט סטה מנתיבו ופגע ברכב שבא ממול - וכתוצאה מכך הוא מת במקום. בין הפצועים ילד ותינוק בן שנה. הכביש נסגר לתנועה והמשטרה חוקרת

צילום חובבים, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

אדם אחד נהרג, ותשעה אחרים נפצעו בתאונת דרכים קשה שאירעה אחר הצהריים (רביעי) בצומת השריון שברמת הגולן, כאשר שני כלי רכב פרטיים התנגשו חזיתית. בין הפצועים ילד ותינוק בן שנה שנפצע קל.

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת התאונה והעניקו טיפול ראשוני לנפגעים. מותו של אחד הנוסעים, תושב הצפון, נקבע כאמור כבר בשטח. בשל כמות הפצועים ונוכח קרבתם של בסיסים צבאיים למקום ההתנגשות, הוקפצו גם כוחות רפואיים של צה"ל עם ניידת טיפול נמרץ. הנפגעים בינוני פונו במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, והשאר לבית החולים זיו בצפת. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה, וחסמה לתנועה את כביש 978 שבין צומת השריון וצומת ווסט.

מהחקירה עלה כי אחד מכלי הרכב נסע מכיוון צומת השיריון, ועל פי החשד סטה מנתיבו והתנגש ברכב שבא ממול. נהג הרכב שסטה הוא זה שנהרג. נוסעת שישבה לצדו, בשנות ה-30 לחייה נפצעה בינוני.

עוד בוואלה! חדשות
צ'כיה: השגריר הפלסטיני נפצע קשה בפיצוץ בביתו
המוקש של קרי: איך לחלק את ירושלים?
אלבום סוף ליל הסילבסטר בתל אביב

אזור התאונה

יוסי גורן, מנהל מד"א ירדן שהגיע לזירת התאונה ברמת הגולן סיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על תאונה קשה ברמת הגולן ובשלב ראשון הזנקנו כוחות גדולים מרמת הגולן, קריית שמונה וסביבתה. למקום הגיעו גם כוחות של כיבוי אש, משטרה וכל הכוחות הצבאיים בסביבה שסייעו לנו בטיפול בפצועים. מדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין שני כלי רכב פרטיים. המראה היה מזעזע. אחד מכלי הרכב היה תלוי באלכסון על מעקה בטיחות ושני כלי הרכב היו מרוסקים לחלוטין. ראיתי הרבה תאונות בחיים שלי ואני לא מבין איך אפשר לעשות תאונה כל כך קשה בכביש כל כך נוח. כביש ישר, בלי פיתולים ובלי עליות וירידות מסוכנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונה ברמת הגולן בצומת חיל השריון. דצמבר 2013. ג'יליס
אחד הפצועים בתאונה, תינוק בן שנה/ג'יליס

זה ההרוג השני היום בכבישים. בשעות הבוקר נהרג הולך רגל בן 70 מפגיעת מכונית ברחוב פרי מגדים שבמעלה אדומים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים – אך הוא מת מפצעיו בדרך לשם. מחקירה ראשונית עלה כי הוא נפגע ממכונית חולפת בעת שחצה את הכביש במעבר חציה.

בשעות הלילה נפצע באורח קשה רוכב אופנוע בהתנגשות עם מכונית ברחוב ששת הימים שבדרום תל אביב. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הנפגע, בן 29, לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מחבלות בראש. בנוסף, במהלך חגיגות הסילבסטר שהתקיימו הלילה ברחבי הארץ נפצעו בתאונות דרכים 21 בני אדם, בהם אדם אחד באורח בינוני והשאר באורח קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שני כלי הרכב התנגשו חזיתית/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully