וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס שוב בנהיגה בשכרות - ושוחרר ממעצר הבית

31.12.2013 / 19:44

תושב אום אל-פחם נתפס, לא בפעם הראשונה, כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. בצעד מפתיע, החליט היום בית המשפט לשחררו ממעצר הבית בו הוא נתון בשל בקשת הנאשם לצאת לעבוד

אילוסטרציה. ShutterStock
מהנהג הדיף ריח חריף של אלכוהול, הוא התבקש לעבור בדיקת שכרות וסרב/ShutterStock

ליל הסילבסטר ידוע כערב המועד לפורענות בכל הנוגע לנהיגה בשכרות, אך בבית המשפט המחוזי בחיפה החליטו היום (שלישי) דווקא לשחרר ממעצר בית נהג שהואשם בנהיגה בשכרות. הסיבה: לאפשר לו להשתלב בעבודה חדשה, על אף שלא הביא אף ערב שיכול להעיד כי אכן יגיע לעבודה המדוברת.

עוד בוואלה! חדשות:
אישום: ליקק רגלה של שכנתו בזמן שישנה לצד בעלה
הפיתוח החם בצה"ל: ה"ווייז" המוצפן של מטוסי הקרב
גם הדיקטטור צריך לבלות: קים ג'ונג-און יצא לסקי

מחאמיד שאדי, תושב אום אל-פחם, עוכב בחודש ספטמבר האחרון על ידי שוטרי אגף התנועה ברחוב הצדף בחיפה בשעת לילה מאוחרת. מבדיקת מסמכיו עלה כי רישיון הנהיגה שלו פסול. כאשר הבחינו השוטרים כי משאדי מדיף ריח חריף של אלכוהול, הוא התבקש לעבור בדיקת שכרות. שאדי סרב לבדיקה באמצעות ה"ינשופון", ועל כן, לפי החוק הוגדר כשיכור.

חגיגות הסילבסטר במגדל אייפל, פריז. דצמבר 2013. רויטרס
לא בדיוק היום הכי מוצלח לשחרר נאשים המועדים לנהיגה בשכרות. מגדל אייפל בפריז מואר לקראת שנת 2014/רויטרס

שאדי נעצר ונשלח למעצר בית עד לסיום ההליכים הפליליים נגדו. במקביל, הגיש שאדי ערעור לבית המשפט המחוזי בחיפה בדרישה לשחררו ממעצר בית, משום שלטענתו הוא סובל ממצוקה כלכלית ויש לאפשר לו לצאת לעבודה.

על אף שלחובתו של שאדי תלוי ועומד מאסר בר הפעלה של שבעה חודשים בשל עבירות קודמות, הופתעו באגף התביעות של המשטרה לגלות כי בית המשפט החליט לשחרר את שאדי ממעצר הבית. במהלך הדיון וללא הודעה מוקדמת על כך, ביקש שאדי שבית המשפט יאפשר לו לעבוד באתר לפינוי פסולת הנמצא סמוך לכניסה לאום אל-פחם. בניגוד לציפיות הנוכחים, קבע השופט דניאל פיש כי הוא נעתר לבקשה, ונתן לשאדי לחזור לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully