וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטול התאומים: החבלות נגרמו באופן לא טבעי

30.12.2013 / 1:27

דוח פתולוגי קבע כי לפחות אחד התינוקות סבל מחבלות שלא נגרמו כתוצאה ממחלה או גורם טבעי אחר. המשטרה העבירה את תיק החקירה לפרקליטות. עו"ד ההורים: הדוח מאשש את טענתנו

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

(הארכת מעצרם של הורי התאומים, בחודש שעבר)

התפתחות בפרשת התינוקות התאומים שהוריהם חשודים כי התעללו בהם: דוח פתולוגי של המכון לרפואה משפטית באבו כביר קובע כי לפחות אחד מהתינוקות, בני כארבעה חודשים כיום, סבל מחבלות שנגרמו באופן שאינו טבעי, כלומר שלא כתוצאה ממחלה. הדבר עשוי להצביע על כך שיד אדם היא שגרמה להן, בהתאם לחשד שהתעורר לפיו הם טולטלו.

התינוקות שוהים בשבועות האחרונים אצל קרובי משפחה, לאחר שהוצאו מרשות הוריהם, תושבי תל אביב. עם זאת, ההורים, שטרם חזרו לשגרה, רואים אותם מדי יום. משטרת מחוז תל אביב העבירה את תיק החקירה, יחד עם הדוח הפתולוגי, לפרקליטות. זו אמורה להחליט אם להגיש נגד זוג ההורים כתב אישום בגין התעללות בילדיהם.

עוד על הפרשה:
תאומים בני חודשיים אושפזו עם חבלות - ההורים נעצרו
ההורים החשודים בהתעללות בתאומים שוחררו ממעצר
טלטול תינוקות עלול להרוג

ההורים החשודים בהתעללות בילדיהם. יותם רונן
ההורים רואים את ילדיהם מדי יום. האב החשוד בהתעללות בדיון בהארכת מעצרו, בחודש שעבר/יותם רונן

סנגורם של ההורים, עורך דין יפים וקסלר, טען אמש (ראשון) כי הדוח "אינו סותר, אלא מאשש את הטענה שטענו ההורים במהלך כל הדרך, כי לא הם אלה שפגעו בילדים. לגופו של עניין, נלמד את הדוח ונגיב באמצעות הממצאים שיהיו בידינו".

לפני כחודשיים אושפזו התאומים בבית החולים לילדים דנה בתל אביב. הם הובאו למוסד הרפואי כשהם סובלים מחבלות, אולם מצבם הוגדר קל. ימים ספורים אחרי שאושפזו, עצרה המשטרה את ההורים, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד להתעללות בחסר ישע. זאת בעקבות חשד שהתעורר בקרב הצוות הרפואי שלפיו התאומים טולטלו. בהתאם לחוק, הודיע בית החולים למחלקת הרווחה בעירייה על המקרה, וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

שלושה ימים אחרי מעצרם שוחררו ההורים בתנאים מגבילים, בהתייעצות עם הפרקליטות. עו"ד וקסלר אמר אז כי הדבר הראשון שההורים מתכוונים לעשות עם שחרורם הוא ללכת לראות את הילדים. עוד נמסר כי החקירה נוהלה על ידי המשטרה בצורה עניינית ומקצועית, ועל סמך ההתנהלות הזו, הוחלט לשחרר את זוג ההורים. "אנו מקווים שהחקירה תמשיך בהתנהלות זו", אמר הסנגור.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 22:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully