וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים החשודים בהתעללות בתאומים שוחררו ממעצר

7.11.2013 / 0:01

לאחר 4 ימים, שחררה המשטרה בתנאים מגבילים את בני הזוג החשודים שטלטלו את ילדיהם בני החודשיים וחצי. התינוקות עדיין אינם ברשותם, ולכן אין חשש שיפגעו בהם. החקירה נמשכת

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו: ההורים בהארכת מעצרם, שני)

ההורים מתל אביב שנעצרו בתחילת השבוע בחשד להתעללות בילדיהם התאומים בני החודשיים וחצי, שוחררו אמש (רביעי) בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר כי התינוקות עדיין אינם ברשותם, ולכן אין חשש שיפגעו בהם. ההחלטה על שחרורם של ההורים התקבלה בהתייעצות עם הפרקליטות, והחקירה נמשכת. סנגורם, עורך הדין יפים וקסלר, מסר כי הדבר הראשון שההורים מתכוונים לעשות עם שחרורם הוא ללכת לראות את הילדים. עוד נמסר כי החקירה נוהלה על ידי המשטרה בצורה עניינית ומקצועית, ועל סמך ההתנהלות הזו, הוחלט לשחרר את זוג ההורים. וקסלר הוסיף: "אנו מקווים שהחקירה תמשיך בהתנהלות זו".

ההורים החשודים בהתעללות בילדיהם. יותם רונן
האם בבית המשפט, השבוע/יותם רונן

התאומים אושפזו בשבוע שעבר בבית החולים "דנה" לילדים במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב. השניים סובלים מחבלות, אך מצבם מוגדר קל. ביום ראשון עצרה המשטרה את הוריהם של השניים, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד להתעללות בחסר ישע לאחר שבקרב הצוות הרפואי עלה חשד שהתאומים טולטלו. בהתאם לחוק, הודיע בית החולים למחלקת הרווחה בעירייה על המקרה. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

ההורים החשודים בהתעללות בילדיהם. יותם רונן
האב בבית המשפט/יותם רונן

שכניהם של בני הזוג סירבו להאמין כי השניים התעללו בילדיהם. "כולם כאן הופתעו. מדובר בזוג נחמד מאוד ונעים. אף אחד לא שמע אף פעם שום דבר יוצא דופן", אמר איציק, שכן של השניים, לאחר מעצרם. לדברי השכן, "הם זוג מקסים. כמה חודשים לפני הלידה הם עזרו לי מאוד בעניין אישי. הם עובדים בהיי-טק, עדינים ונחמדים. קשה לי להאמין שהם עשו דבר כזה". שכן נוסף העיד: "מעולם לא שמענו בכי או צעקות, כואב לי עליהם. יש פה הרבה זוגות צעירים עם תינוקות ואם הם היו צריכים עזרה היינו עוזרים להם. השכנים סיפרו שאמא של אחד מבני הזוג הגיעה לעזור להם סמוך ללידה, אולם לא ידעו לספר אם היא עדיין נמצאת בארץ".

לקריאה נוספת
שכני הזוג החשוד בטלטול ילדיו: "זוג מקסים ועדין"
הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בתאומים
תאומים בני חודשיים אושפזו עם חבלות - ההורים נעצרו

(עדכון ראשון: 23:43)

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully