וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר ההורים החשודים בהתעללות בתאומים

4.11.2013 / 12:42

האם פרצה בבכי כששמעה שמעצרה הוארך בשלושה ימים. במשטרה מתייחסים לפרשה בזהירות, כיוון שטרם התברר באופן חד משמעי מה גרם לחבלות על גוף התאומים, בני חודשיים

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרם של ההורים מצפון תל אביב החשודים בהתעללות בילדיהם, תאומים בני חודשיים. זאת לאחר שעל גופם של התאומים נמצאו חבלות. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים על מנת שיתאפשר לה לחקור את המקרה, אך השופט הסתפק כאמור בשלושה ימים בלבד. יצוין כי במשטרה מתייחסים לפרשה בזהירות, כיוון שטרם התברר באופן חד משמעי מה גרם לחבלות.

הדיון התקיים בדלתיים סגורות, בנוכחות כמה ממכרי בני הזוג. במהלך הדיון מיעטו ההורים לדבר, אך עם ההחלטה על הארכת המעצר, פרצה האם בבכי. פרקליטם של השניים, עו"ד יפים וכסלר: "מדובר בהורים נורמטיבים, אקדמאים. הדאגה היחידה שלהם היא לילדיהם. אנחנו רוצים שהמשטרה תחקור", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההורים החשודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

התאומים מאושפזים זה כשבוע בבית החולים "דנה" לילדים במרכז הרפואי איכילוב שבתל אביב. השניים סובלים מחבלות, אך מצבם מוגדר קל. אמש עצרה המשטרה את הוריהם לאחר שבקרב הצוות הרפואי עלה חשד שהתאומים טולטלו. בתום חקירתם, המשטרה החליטה לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully