וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בית הספר הרתיעה: "הותקנו מצלמות בשירותים"

רמי שני

29.12.2013 / 17:38

כדי להימנע ממקרים שבהם תלמידים עושים צרכיהם על רצפת השירותים, החליטה הנהלת תיכון באשקלון להודיע שבתאים הותקנו מצלמות - מה שבפועל לא קרה. "זה עבד, היה שיפור מדהים"

משתנה. ShutterStock
המודעה הביאה לשיפור בניקיון השירותים. אילוסטרציה/ShutterStock

הנהלת בית ספר תיכון מקיף ה' באשקלון מצאה פתרון יצירתי לבעיית הלכלוך בשירותים: הצבת הודעה לפיה הותקנו בתאי השירותים מצלמות, כדי לתעד את אלו שעושים את צורכיהם על הרצפה. בפועל, אגב, כלל לא הותקנו מצלמות בתאי השירותים.

ועד ההורים של בית הספר תומך בצעד ההנהלה להציב את השלט. "ההנהלה ניסתה להילחם בתופעת השירותים המלוכלכים שהפכו להיות בלתי הגייניים", הסביר אלי מימרן, יושב ראש ועד ההורים. "אני סבור שהדרך הייחודית והמקורית בה נקטה המנהלת, עשתה את פעולתה".

"היא מצאה דרך שאני חושב שהיא מתאימה מאוד לטפל בכך והביאה את התלמידים להבין שהם אחראים לניקיון השירותים", הוסיף. "השלט עשה את שלו ואחר כך הורד. רכזות השכבה אמרו לתלמידים שלא מוצבות מצלמות ובכל זאת היה שיפור מדהים". לדבריו, גם בנו, שהוא יושב ראש מועצת התלמידים בבית הספר, תמך במעשה זה.

מנהלת בית הספר דליה רחמים מסרה בתגובה: "במקיף ה' לא הותקנו מצלמות ואין בו מצלמות כלל. נעשו פעולות חינוכיות, בעיקר שיחות הסברה על מנת למגר את תופעת הטלת השתן לרצפה בשירותים. הייתה פנייה אל התלמידים להפסיק מנהג זה".

הסיפורים החמים בחדשות:
פרשת זיוף אמנות עולמית: פרקליט קצב נמלט מהארץ
רוסיה: 15 הרוגים בפיגוע בתחנת רכבת בוולגוגרד
יותר מעשנים - ועדיין עניים: ילדי ישראל - מודל 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully