וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה הורגשה בצפון: "הבית רקד, הספה זזה"

מוקד הרעש, בעוצמה 5.9 בסולם ריכטר, היה בדרום מערב טורקיה, סמוך לאנטליה. הוא הורגש באזור חיפה והקריות. מהמכון הגיאופיזי נמסר כי אין חשש לרעשי משנה. "זה היה מלחיץ"

רעידת אדמה בעוצמה 5.3 הורגשה ברחבי הארץ. 11 במאי, 2012. AP
הרעש הורגש באזור חיפה והקריות/AP

רעידת אדמה בעוצמה 5.9 בסולם ריכטר הורגשה אחר הצהריים (שבת) בצפון הארץ. מהמכון הגיאופיזי נמסר כי מוקד הרעש בדרום-מערב טורקיה, סמוך לעיר אנטליה. עוד נמסר כי הרעידה הורגשה בארץ בעיקר באזור חיפה והקריות. לפי שעה, לא דווח על נזק או נפגעים. אין חשש לרעשי משנה בארץ. מהמכון הגיאופיזי האמריקני נמסר כי מוקד הרעש היה בים התיכון, כ-80 קילומטרים דרומית לחוף הטורקי, בעומק של כ-50 קילומטרים.

חדשות נוספות מהארץ:
השר פרי: "בנייה בגלל השחרור - פגיעה במשפחות השכולות"
נהג בלי רישיון ופצע 3 בחיפה; ”קיבלנו את הבן במתנה”
התגעגעתם? הערב גשום ברחבי הארץ; מחר - שלג בחרמון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור הרעש היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונלד דגנית שמואל, תושב קריית מוצקין, סיפר לוואלה! חדשות: "אני גר בקריית מוצקין בקומה ה-15 והבית פה רקד לזמן לא קצר בכלל, בערך 25 שניות". יעל זהבי המתגוררת בקומה השלישית בנהריה, תיארה: "שכבתי בסלון והספה זזה. היה מלחיץ!".

בחודש אוקטובר השנה אירעו באזור הכינרת שמונה רעידות אדמה, ארבע מהן הורגשו בעוצמות שונות, ומומחים טענו כי ייתכן שמדובר בשרשרת מקדימה לאירוע גדול יותר. על פי התרחישים של ועדת ההיגוי הבין-משרדית לרעידות אדמה, במקרה כזה יהיו כ-7,000 הרוגים ויותר מ-150 אלף חסרי קורת גג. יותר מ-300 אלף מבנים באזור רעידת האדמה יינזקו, ובין היתר, ינותקו מחשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully