וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

29 הרוגים בהידרדרות אוטובוס לתהום בתאילנד

בזמן שאזרחים רבים במדינה מתכננים את חופשת השנה החדשה, עשרות בני אדם נהרגו כשאוטובוס שהסיע מטיילים צלל לתהום. ממוצע ההרוגים בתאונות דרכים בתאילנד הוא מהגבוהים באסיה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

לפחות 29 בני אדם נהרגו הלילה (שישי) וכארבעה נפצעו באורח קשה בהידרדרות אוטובוס לתהום בצפון-מזרח תאילנד. מחקירה ראשונית של התאונה, שהתרחשה במחוז לום-סאק בסביבות חצות, עולה כי נהג האוטובוס, שהסיע מטיילים מקומיים, נרדם במהלך הנסיעה ואיבד את השליטה על כלי הרכב.

האוטובוס, שהסיע כ-40 נוסעים, נהרס לחלוטין. סוקיט סאמאנה, קצין המשטרה המקומית שחוקר את האירוע, מסר כי 28 גופות נמצאו בתהום ואדם נוסף מת מפצעיו בבית החולים. "עד הראייה שהודיע למשטרה על התאונה אמר כי האוטובוס נסע במהירות מופרזת לפני שנפל לתהום", סיפר סאמאנה, והדגיש כי יותר ממאה שוטרים, מתנדבים ואנשי כוחות הצלה השתתפו בפעולות החילוץ.

עוד בחדשות:
בוקר קטלני בכבישים: שניים נדרסו למוות במרכז
שר האוצר לשעבר של לבנון חוסל בפיגוע בביירות
ייאוש בגדה: "מדברים על להיות שהידים כי אין משהו אחר"

29 הרוגים בהידרדרות אוטובוס לתהום בתאילנד. רויטרס
עשרות אזרחים נהרגו בתאונה בתאילנד/רויטרס

שר התחבורה התאילנדי, צ'דצ'רט סינהיפונט, אמר כי האוטובוס פגע במעקה הבטיחות של הגשר - שמתנשא לגובה של 50 מטרים ונחשב לאחד הגבוהים במדינה. "ככל הנראה התאונה נגרמה על ידי נהג פזיז, שנסע במהירות גבוהה וצלל לנקיק בעומק של 70 מטרים", אמר.

רמת הבטיחות בכבישים בתאלינד אינה גבוהה לרוב, ותאונות דרכים הן עניין די נפוץ במדינה. בחודש אוקטובר האחרון, נהרגו לפחות 20 בני אדם כשאוטובוס שהסיע נזירים בודהיסטים צלל לתהום בצפון מזרח המדינה, ובחודש יולי נהרגו 19 בני אדם בהתנגשות בין אוטובוס לבין משאית במרכז תאילנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוטובוס נהרס לחלוטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון הבריאות העולמי מסר כי ממוצע ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים בתאילנד "גבוה בהרבה" מממוצע תאונות הדרכים במדינות אחרות בדרום מזרח אסיה. בדוח שפורסם לאחרונה על ידי הארגון נכתב כי בתאילנד נהרגים 38.1 בני אדם על כל 100 אלף, בהשוואה לממוצע של 18.5 הרוגים בדרום מזרח אסיה כולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגשר ממנו הידרדר האוטובוס לתהום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully