וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בטירה: בן 34 נורה למוות ואחר נפצע קשה

26.12.2013 / 22:14

צוות מגן דוד אדום פינה את השניים לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהם מורדמים ומונשמים במצב קשה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של אחד מהם. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

חשד לניסיון חיסול כפול בטירה: גבר בן 34 נהרג הערב (חמישי) ואחר, בן 28, נפצע קשה מירי בטירה שבאזור השרון. צוות מגן דוד אדום פינה את השניים במצב קשה לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהם מורדמים ומונשמים, וזמן קצר לאחר מכן מת אחד מהם מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. ההרוג הוא אחמד זיאד עיראקי, תושב טירה בן 34.

עוד בוואלה! חדשות:
העימות מעבר לפינה: בנט מקדם מחדש את דוח אדמונד לוי
"הליך מזוהם": למה בוטלו הבחירות בבית שמש?
פרשה נוספת של אונס קטינה: 4 נאשמים בבעילה אסורה

אתמול בבוקר אירע פיצוץ במכונית חונה בשדרות יצחק בן צבי בנהריה. לא היו נפגעים, אך נזק קל נגרם לכלי הרכב. כוחות רבים של משטרה שהוזעקו למקום ממשיכים בחקירת נסיבות המקרה. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא פלילי, לאחר שהתגלה כי מטען חבלה הוטמן תחת המכונית.

פיצוץ  מטען ברכב בנהריה, דצמבר 2013. אדריאן הרבשטיין
המכונית שנפגעה בפיצוץ המטען בנהריה/אדריאן הרבשטיין

ביום שני האחרון, נפצעו באורח קשה אב ובנו בפיצוץ שאירע בכלי רכב ברחוב המורן ברחובות. כתוצאה מהפיצוץ התלקחה המכונית. כוחות מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול ראשוני לנפגעים - בן 25 שסובל מכוויות, ובן 45 עם פגיעה רב-מערכתית. השניים המוכרים למשטרה פונו לבית החולים קפלן בעיר. במשטרה חושדים כי מדובר בניסיון חיסול. זמן קצר לאחר מכן נעצרו עשרה בני אדם בחשד למעורבות בפיצוץ המכונית, ואתמול הורה בית משפט השלום ברמלה להאריך עד מחר את מעצרם של שבעה מהם.

מפקד מרחב שפלה במשטרה, תת-ניצב יהודה בן עטר, אמר כי המטען התפוצץ תוך כדי נסיעה, כשהאב ובנו ברכב. "מוקדם מדי לקבוע מה המניע ומי הם החשודים הפוטנציאלים. מדובר במקרה חמור, אבל אנחנו מטפלים בזה", אמר. עם זאת, במשטרה מעריכים כי השניים היו קשורים בדרך זו או אחרת לעבריין בשם אייל נגר המסוכסך עם משפחת פשע אחרת בעיר - משפחת לביא, וכי האירוע קשור לעימות בין המשפחות.

עדכון ראשון: 20:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully