וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "הקצינה הכי יפה בצבא" משגעת את ארה"ב

עד לפני שלוש שנים היא הייתה מעודדת של קבוצת פוטבול, אולם השבוע היא חזרה למגרש כדי לזכות בתואר "גיבורה לאומית". הכירו את רייצ'ל וושבורן, החיילת הכי מדוברת בארה"ב

כאשר סגן רייצ'ל וושבורן הייתה מוצבת באפגניסטן, רק חיילים מעטים ששירתו איתה ידעו כי קצינת המודיעין בת ה-25 הלבושה בחליפת מבצעים מיוחדים, העבירה שלוש שנים כמעודדת של קבוצת הפוטבול פילדלפיה איגלס. ביום שני היא חזרה למגרש בכדי לקבל את התואר "גיבורה לאומית" והיא כיום החיילת הכי מדוברת בארצות הברית וכבר זכתה לכינוי "הקצינה הכי יפה בצבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעודדת שהפכה לקצינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מזמן חזרה סגן וושבורן לפילדלפיה אחרי תקופת הלחימה השנייה שלה באפגניסטן, בהן הסתבר כי היא לא סתם עוד חיילת יפה. בשלוש שנות שירותה היא עזרה בין היתר ליילד אישה באמצע סופת שלג, הייתה מפקדת פלוגה, עבדה בשיתוף פעולה עם "הכומתות הירוקות" וזכתה ללא מעט שבחים ועיטורים – ביניהם מדליית כוכב ארד ועוד מספר צל"שים ועיטורי גבורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיום היא מוצבת בבסיס טירונים בפילדלפיה כמפקדת מחלקת טירונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשחזרה לארצות הברית גילתה שעירה פילדלפיה מכירה בה כגיבורה לאומית ושקבוצת המעודדות שלה תוקיר אותה באופן מיוחד. "רייצ'ל היא התמצית של מה שאנחנו קוראים לו 'גיבור אמריקאי'", כתבה ברברה זאון, המנהלת של קבוצת המעודדות באתר הרשמי של הקבוצה. "אחרי שעבדתי איתה מקרוב כמעודדת, זה יהיה לי כבוד גדול מאוד להוקיר אותה כגיבורה לאומית", הוסיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצטרפה לצבא כבר במהלך עבודתה כמעודדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקצינה סיפרה כי שירות בצבא זו מסורת משפחתית עבורה, כיוון שאביה שירת במילואים וכי היא הצטרפה לצבא כיוון שהיא אוהבת לבלות בחיק הטבע. כבר במהלך הזמן שהייתה מעודדת היא הצטרפה לצבא המילואים וסיימה תואר, ולאחר שהעבירה מספר חודשים בכווית היא הועברה לאפגניסטן וכיום היא מוצבת בבסיס טירונים בפילדלפיה כמפקדת מחלקת טירונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זכתה ללא מעט שבחים ועיטורים – ביניהם מדליית כוכב ארד ועוד מספר צל"שים ועיטורי גבורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

צפן בדיווח של רשת ABC על הקצינה המעודדת

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully