וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות במועצות האזוריות: סיבוב שני בחוף הכרמל

כתבי וואלה!

25.12.2013 / 9:56

מלבד במועצה אחת, לא היו הפתעות ב-24 מועצות, כשבחבל אילות כלל לא התקיימו בחירות. כרמל סלע, שיתמודד בעוד שבועיים בסיבוב השני בחוף הכרמל: "לא מאוכזב, אך ציפיתי ליותר"

מצביעים בבחירות המקומיות בתל אביב. דרור עינב
הבחירות הוכרעו ב-24 מתוך 25 מועצות אזוריות/דרור עינב

הבחירות ב-24 מועצות אזוריות ברחבי הארץ הוכרעו אמש (שלישי) במרבית האזורים באופן ברור, מלבד במועצה האזורית חוף הכרמל, שם ייערך סיבוב בחירות נוסף. שיעור ההצבעה הסופי עומד על 61.53% לראשות המועצות האזוריות, 65.4% למועצות עצמן ו-67.98% לוועדים.

ראש המועצה הנוכחי בחוף הכרמל, כרמל סלע, שסיים שתי קדנציות, קיבל 39.14% מהקולות, לעומת אבי קאופמן שקיבל 32.99%. "אני יכול לומר שהבחירות היו מורכבות ומעניינות, אך לומר שאני מאוכזב זה לא בדיוק הביטוי הנכון, אם כי ציפיתי ליותר", אמר סלע לוואלה! חדשות. "אני מקווה שבסיבוב השני נעשה הכול כדי להמשיך ולהוביל את המועצה. בעוד שבועיים שוב תהיינה בחירות והיום מתחילים הכול מחדש", הוסיף.

דרור שור, מהמועצה האזורית באר טוביה, נבחר בפעם השלישית לתפקיד עם 62.5% מקולות המצביעים. "מה שטוב לא מחליפים", הוא אמר, "התמודדתי מול שני מועמדים והלכתי על הסלוגן ממשיכים עם ההצלחה. כי ההצלחה שלי היא ההצלחה של המועצה".

הסיפורים החמים בחדשות:
בשל ההסלמה בדרום: נתניהו הורה לכנס את חברי הקבינט
איראן: ישראל פועלת מתוך פחד מאינתיפאדה שלישית
בערב החג: סנטה קלאוס שדד בנק - והשאיר "מתנה"

במועצה האזורית חבל אילות כלל לא התקיימו בחירות השנה. אודי גת, שיכהן פעם נוספת, סבור שסוד ההצלחה הוא עבודה שעשה במהלך השנים: "לא היו מועמדים. אני מקווה שזה בגלל שאני עושה עבודה טובה והתושבים רוצים להמשיך עם הצוות שלי". לגבי פוליטיקה ארצית, אמר גת, כי הוא חושב שמה שהוא עושה באזור, חשוב מאוד וכך הוא מתכוון להמשיך.

דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר בפעם השלישית, זכה ב-77.1% מקולות הבוחרים: "אני מודה לתושבי המועצה שתמכו בי ונתנו לי את הכח להמשיך ולפעול לפיתוח וקידום אזור ים המלח, ולהמשיך להפוך חלומות למציאות במקום הנמוך בעולם".

"לראשונה זה שנים - תהליך דמוקרטי לראשות המועצה"

יורם קרין, שנבחר לקדנציה נוספת כראש המועצה האזורית עמק המעיינות ברוב של 71%: "לראשונה זה שנים רבות עמדנו בפני תהליך דמוקרטי מרתק של בחירות לראשות המועצה. התושבים בבחירתם הגורפת הוכיחו שיקול דעת ושכל ישר ויכולת לראות נכוחה פעילות עם מעוף, חזון, וכושר ביצוע של צוות המועצה. אני מודה לתושבי המועצה, לצוות המופלא שלי ולכל הפעילים שהיו איתי לאורך כל המסע המרתק".

"ברגע הזה, על כולנו לזכור את יהודה שביט ז"ל, שנבחר לראשות המועצה רק לפני שנה. יהודה היה מנהיג גדול, שהוביל את המועצה בכישרון רב והשיג עבור כולנו כאן הישגים מרשימים", כך אמר יורם ישראלי, חבר קיבוץ געתון, שנבחר הלילה לתפקיד ראש המועצה האזורית מטה אשר עם 63.54% מהקולות. "אני אמשיך בדרכי שלי, לקיים את חזונו של יהודה ולהשלים את המשימות הרבות שהוא החל בהן".

תוצאות נוספות: במגידו יצחק הולבסקי ניצח את נחמייה הייבי, בעמק יזרעאל אייל בצר נבחר ברוב של 80.7%, בגלבוע דני עטר גבר על עובד נור ובמרום הגליל נבחר עמית סופר עם 69%.

במועצה האזורית הר חברון יעקב דמרי יוחאי זכה ב-65.4% מהקולות, פטר וייס ניצח במועמדות על ראשות גזר, רני אידן ניצח בעמק חפר את עופרה ברק, מוטי דלג'ו נבחר בדרום השרון ודוד יפרח זכה ב- 60.99% מקולות הבוחרים בעמק לוד.

משה ליבר זכה ב-61.46% מהקולות בחבל יבנה ודני מורבייה גבר על שלמה זאב במועצה האזורית לכיש.

בהכנת הידיעה השתתפו יוסי אלי, קובי מנדל, רמי שני ועדי חשמונאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully