וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול כפול ברחובות: אב ובנו נפצעו קשה בפיצוץ

23.12.2013 / 10:15

הפיצוץ אירע כשהשניים, בן 45 ובן 25, היו בנסיעה בשכונת כפר גבירול בעיר. הם פונו לבית החולים קפלן עם כוויות ופגיעות הדף. ההערכה היא שהרקע למעשה הוא פלילי: "מקרה חמור"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

אב ובנו נפצעו הבוקר (שני) באורח קשה בפיצוץ שאירע ברכב ברחוב המורן שברחובות. כתוצאה מהפיצוץ התלקחה המכונית. כוחות מד"א שהגיעו לזירה העניקו טיפול לנפגעים - בן 25 שסובל מכוויות, ובן 45 עם פגיעה רב מערכתית. השניים המוכרים למשטרה פונו לבית החולים קפלן בעיר. נסיבות האירוע נחקרות, אולם ההערכה ראשונית במשטרה היא שמדובר בניסיון חיסול כפול.

פיצוץ ברכב ברחוב מורן ברחובות. דצמבר 2013. יותם רונן
המכונית עלתה באש בעקבות הפיצוץ. זירת ניסיון החיסול, הבוקר ברחובות/יותם רונן

"כשהגענו למקום, מחוץ לרכב שכבו שני גברים כשהם בהכרה מלאה כשהם סובלים מפגיעות הדף וכוויות בעיקר בפלג גופם העליון", סיפרו עמי מלמה ויוסי חכימיאן, פאראמדיקים של מד"א. "הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם".

מפקד מרחב שפלה במשטרה תת- ניצב יהודה בן עטר אמר כי המטען התפוצץ תוך כדי נסיעה, כשהאב ובנו ברכב. "מוקדם מידי לקבוע מה המניע ומי הם החשודים הפוטנציאליים. מדובר במקרה חמור, אבל אנחנו מטפלים בזה", אמר. עם זאת, במשטרה מעריכים כי השניים היו קשורים בדרך זו או אחרת לעבריין בשם אייל נגר המסוכסך עם משפחת פשע אחרת בעיר - משפחת לביא וכי האירוע קשור לעימות בין המשפחות.

עוד בוואלה! חדשות
הפיצוץ בבת ים: הייאוש הפלסטיני יוצא מכלל שליטה
בוקר קטלני בדרכים: 2 נהרגו, אוטובוס דרס אישה
רקטה נפלה ליד תחנת הסעה ביישוב בחוף אשקלון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אזור הפיצוץ

האירוע מצטרף לשרשרת מקרים של פיצוצים בכלי רכב בתקופה האחרונה, רובם ככולם תוצאה של מאבקים בעולם התחתון. המקרה האחרון אירע בשבוע שעבר, אז נפצע גבר בן 30 באורח בינוני-קשה בפיצוץ שאירע ברכבו ברחוב התבור בקריית ים. ימים ספורים לפני כן נפצע אדם באורח קשה בפיצוץ בקריית גת. גם ברשפון התפוצץ רכב בחודש שעבר, אולם אז לא היו נפגעים. עם זאת, הובהר כי הרקע לאירוע היה פלילי.

בתקופה האחרונה הפכה אשקלון ליעד של התנגשויות אלימות בין ארגוני הפשיעה בדרום. זה החל בחודש אוקטובר, אז נפגע אבי ביטון, חברו הקרוב ביותר של שלום דומרני – המוגדר על ידי משטרת ישראל כראש ארגון פשיעה. הוא היה אחראי על מרבית עסקי ההימורים של הארגון באזור המרכז. ייתכן שהמחסל או המחסלים "בחרו" דמות קרובה לדומרני כדי לשלוח לו מסר מאיים. באירוע נהרג גם העבריין ג'קי בניטה.

שבוע מאוחר יותר נפצע אנושות גבר בן 30 בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד למכונית ברחוב אורט בעיר. כתוצאה מהפיצוץ נקטעו רגליו. גם במקרה זה היה מעורב עבריין מקומי הקשור לארגון הפשיעה של דומרני. בעקבות המקרים החליטה המשטרה לפעול נגד ארגונו של דומרני ועצרה את שיקו דהאן ושי אלמקייס, שלפי הערכות מודיעיניות משתייכים לארגונו. בנוסף, אירעה פשיטה על עסקים שבבעלות גורמים הקשורים לעבריין הדרומי.

זירת ניסיון החיסול ברחובות. יותם רונן
ניסיון חיסול באמצע שכונת מגורים לאור יום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully