וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר מתה מדימום לאחר הלידה: "שמחה מהולה בעצב"

20.12.2013 / 14:25

קרוביה של אסתר בוקשפן מביתר עילית התקשו לעכל את הבשורה על מותה בבית החולים לניאדו לאחר שילדה את בנה השביעי. "המשפחה הוכתה בהלם גדול, אי אפשר לתאר את הכאב שהם חשים"

בית חולים לניאדו בנתניה ממנו נמלטה ניצה ברבי לאחר שהתאשפזה ללדת. שלומי גבאי
מיון יולדות ונשים בבית החולים לניאדו בנתניה/שלומי גבאי

"במקום להיערך לשמחה, יצאנו להלוויה קשה וכואבת. המשפחה מטולטלת מעוצמת הטרגדיה הקשה, החיים שלנו השתנו - כלום לא יחזור להיות כפי שהיה". כך אמר היום (שישי) אחד מבני משפחתה של אסתר בוקשפן, אם לשבעה מביתר עילית, שמתה הלילה בבית החולים לניאדו בנתניה כתוצאה מדימום ברחם לאחר שילדה אמש את בנה השביעי. היום הובאה למנוחות בהר המנוחות בירושלים.

עוד בחדשות:
עובדי נמל אשדוד פתחו בשביתה כללית עד להודעה חדשה
מיכאיל חודורקובסקי, יריבו הפוליטי של פוטין, שוחרר ממאסר
"אובמה אח גרוע לפעמים, אבא היה שתיין ומתעלל"

האישה ומשפחתה שייכים לקרלין סטולין, חסידות מוכרת ברחוב החרדי. מכריה מספרים כי היא ובעלה הם צאצאים למשפחות ידועות מירושלים. בעלה שלמה עובד במפעל תפילין וחבריו מעידים כי "הוא אברך תמים ופשוט". היא הותירה במותה את הוריה ובעלה, ושבעה ילדים, בהם הילד הבכור בן ה-11 ותינוק בן יומו שיצא מכלל סכנה.

"הילדים ישהו אצל הדודים והדודות"

שכן המשפחה סיפר לוואלה! חדשות כי בשעות הלילה, לאחר שהתקבלה הידיעה הקשה על מותה, העביר הבעל את התינוק לבית החולים ביקור חולים בירושלים, שם לדבריו, "הסכימו להחזיק אותו ולטפל בו במהלך השבוע הקרוב".

גורם חרדי המיודד עם בני המשפחה ומעורה בפרטי המקרה סיפר כי מדובר בלידה רגילה שהסתבכה. "האישה הגיעה ללניאדו כי שם קיבלה לילה של אשפוז נוסף", אמר. "לא היה לה אף רקע רפואי בעייתי ובמהלך הלידה התגלה דימום שהכניס אותה לסכנת חיים. הרופאים לא הצליחו להשתלט עליו והיא איבדה את הכרתה ונפטרה". לדבריו, "המשפחה הוכתה בהלם גדול, אי אפשר לתאר את הכאב שהם חשים. זו שמחה מהולה בעצב". לדברי אחד הקרובים, הבעל עצמו התייתם בצעירותו, "ועכשיו הגלגל החזיר אותו לגדל את ילדיו היתומים".

משפחותיהם של בני הזוג נרתמו לסייע בטיפול הילדים בתקופה הקרובה. "הילדים ישהו אצל הדודים והדודות בשבת הקרובה ועוד מוקדם לדבר על איך ממשיכים מכאן הלאה", הוסיף הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully