וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים צעקו 'היזהרו!', כל השורה נעמדה"

הצופים שישבו בתיאטרון בלונדון כאשר היציע קרס אמש סיפרו על רגעי האימה: "רק במזל איש לא נהרג". דיווחים: מים זלגו מהתקרה לפני שקרסה. אפשרות שהאסון נגרם גם ממכת ברק

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

לונדון מנסה הבוקר (שישי) להתאושש מהאסון שאירע אמש בתיאטרון "אפולו" כאשר יציע קרס במהלך הצגה. "רק במזל אף אחד לא נהרג", אמר כריס אדוארד, שישב בתיאטרון עם בנו ובתו בזמן התקרית. שני הילדים נפצעו ואושפזו במהלך הלילה בבית החולים. "יש לי חתכים וצלקות בעצמי. אנחנו מאמינים שהיינו בני-מזל, אבל אני גם מאוד כועס על כך".

הדיווח על קריסת היציע בתיאטרון מאמש

תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. AP
נפגעים מפונים מהתיאטרון, אמש/AP

היציע קרס אמש בתיאטרון הלונדוני סמוך לשעה 20:15 (שעון מקומי) בזמן שעל הבמה הוצג המחזה "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה". בשעת האסון נכחו במקום 720 צופים שמילאו כמעט לחלוטין את היציעים. 76 בני אדם נפצעו, שבעה מהם באורח קשה. בסך הכול, 58 פצועים אושפזו בארבעה בתי החולים בבירת בריטניה. עם זאת, לא נשקפת סכנת חיים לאיש.

עוד חדשות מהעולם:
הפיליפינים: ראש עיר ואשתו נרצחו באירוע ירי בטרמינל
בדרך לחלל: "200 אלף כבר ביקשו לגור על מאדים"
הבית הלבן: נטיל וטו על סנקציות חדשות נגד איראן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. AP
58 נפגעים טופלו בבתי החולים בבירת בריטניה/AP

"ישבתי במושב F3 עם משפחתי מסביבי, כשחלק מהגג נפל בדיוק מעלינו", שחזר אדוארד בשיחה עם ה-BBC. "תחילה, שמעתי קולות שבר. הסתכלתי למעלה וראיתי חלק גדול מהגג צונח. זה היה מפחיד. חתיכות גדולות יותר פגעו בבני הקטן והוא עדיין בית החולים, כשעצם הבריח שלו שבורה ויש חשד שעמוד השדרה שלו נפגע. ניסיתי לכסות את בתי ההריונית כדי להגן עליה, אבל חלק מהגג נפל על גבה. תודה לאל, היא והתינוק בטוחים".

תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. רויטרס
טרם ברור מה גרם לקריסת היציע/רויטרס

דרמוט קוואנה, שישב ביציע, סיפר כי הרגיש שמשהו אינו כשורה כשאנשים בקהל החלו להתנועע בחוסר נוחות כמה שורות לפניו. "כל השורה נעמדה והיו מלמולים וצווחות וזמן קצר אחר כך התקרה – שבמרכזה נברשת – צנחה, וענן אפור ענק של אבק עלה מבין השורות", תיאר. נל קרדוזו, שישבה בקהל, הוסיפה: "מישהו צעק 'כולם, החוצה!'. לא היה זמן לעצור. הבטנו מעלה לתקרה – ולפתע היא נפלה". ב"טלגרף" הבריטי דווח כי עד ראייה סיפר שכאשר אחד השחקנים צעק "היזהרו!", אנשים בקהל חשבו שמדובר בחלק מההצגה, "עד שראינו את פניהם של הסדרנים".

תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון, עשרות נפצעו, 19 בדצמבר 2013. רויטרס
התיאטרון לאחר האסון/רויטרס

מרטין בוסטוק, שישב באחת השורות הראשונות עם משפחתו, נפגע בראשו באירוע. "זה היה מפחיד ונורא", אמר לרשת SKY. "אני חושב שהחלק הקדמי של היציע צנח. תחילה, חשבנו שזה חלק מההופעה. אחר כך, נפגעתי בראשי". לדבריו, "היה כאוס בתיאטרון. יצאנו החוצה עם חתכים וצלקות. אני חושב שכך גם רוב האנשים".

כעת, מנסים החוקרים להבין מה גרם לקריסה. על פי כמה דיווחים, זמן קצר לפני האסון זלגו מים מסדקים בתקרה. פול ריקט ממשטרת מטרופוליטן שלל את האפשרות שמדובר במעשה מכוון ואמר: "לפי שעה, אין חשד שזה קרה כתוצאה ממעשה פלילי". אפשרות אחרת, על פי רשת SKY, היא שהאסון נגרם בעקבות מכת ברק במהלך מזג האוויר הסגרירי. אופציה נוספת שהועלתה היא שהמבנה נפגע במהלך עבודות בנייה שמתקיימות במבנים סמוכים, אך בשרותי הכבאות לא מאמינים כי זו הסיבה האמיתית לקריסה.

תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון, עשרות נפצעו, 19 בדצמבר 2013. רויטרס
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון, עשרות נפצעו, 19 בדצמבר 2013/רויטרס
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. AP
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון/AP
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. AP
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון/AP
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון. רויטרס
תקרה קרסה בתיאטרון בלונדון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully