וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "אם רוצים לריב, צריך לפרק את העסק"

19.12.2013 / 21:18

יו"ר הבית היהודי במתקפה חסרת תקדים נגד מי שהיה בעל בריתו, יאיר לפיד. "הממשלה רועדת כי רכיבים בממשלה בוחרים להתעסק ב-30%", אמר בנט בוועידת מעורבים 2013 של "מעריב"

צלמים זמניים מורשים

שר הכלכלה ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס הערב (חמישי) לברית המתפוררת עם מפלגת "יש עתיד", בצל המחלוקות שהתגלעו לאחרונה בין שתי המפלגות במיוחד בנושאים המדיניים והאזרחיים. "אם רוצים לריב, זה לא יעבוד. צריך להחליט אם מפרקים את העסק או ממשיכים יחד", אמר בנט, שנאם במהלך ועידת "מעורבים 2013" של עיתון "מעריב" המתקיימת באילת.

קואליציה במשבר - כותרות אחרונות:
סערה בירושלים: הבית היהודי לא עמד בהבטחתו ללפיד
בנט על ”חוק העמותות”: לא מוכנים שירקו לנו בפרצוף
לפיד בחר בכל הקרבות הלא נכונים - והפסיד בכולם

יאיר לפיד ונפתלי בנט בדיון בהשתתפות רה"מ בעקבות חתימות 40 ח"כים בנושא יוזמת השלום הערבית. מאי 2013. עומר מירון
תם הטקס? לפיד ובנט בכנסת/עומר מירון

יו"ר הבית היהודי הסביר כי הברית בינו ובין לפיד התחילה כברית טקטית. "הוא רצה ממשלה בלי חרדים ואני רציתי להיות בממשלה", אמר בנט שהצהיר בתחילת דרכה של הממשלה כי הוא ולפיד ראו עין בעין 70% מהסוגיות העומדות על הפרק.

עם זאת, גל החקיקה האזרחית שמובילה יש עתיד לאחרונה - העמיק את החיץ עם הבית היהודי, מה שהוביל את בנט לתקוף את לפיד - אף שלא הזכיר אותו בשמו. "הממשלה עכשיו רועדת כי רכיבים בממשלה בוחרים להתעסק ב-30% אי-ההסכמה", אמר.

הוא הצהיר כי הוא מוכן לקבל חלק מהחוקים שיש עתיד מעוניינת לקדם בנושאי דת ומדינה. "עובדה שחוק צהר עבר וששעון הקיץ עבר. אנחנו עושים דברים במידתיות, בקצב הנכון", אמר בנט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בנימין נתניהו בוועידת הליכוד. גני התערוכה, תל אביב. דצמבר 2013. דרור עינב
זמן להתחיל לדאוג לשלמות הממשלה? נתניהו/דרור עינב

בהתייחסו לנושא המדיני אמר שר הכלכלה כי הוא מוכן לקבל הסכם קבע, אולם חזר על עמדתו לפיה הליכה להסדרי ביניים אינה מקובלת. "בנינו מתווה שמאפשר לנהל משא ומתן", הסביר את תמיכתו לפתיחת המו"מ המדיני מול הרשות הפלסטינית. "אני מבין את אלה שטוענים שיש ערך למשא ומתן, ואנחנו (הבית היהודי) מאפשרים את זה. אם ישיגו הסכם שלום כולל, שכולל את כל הפלסטינים, נביא את זה למשאל עם ונלך לפייט הכי גדול שאנחנו יכולים - אבל אני לא אסכים לוויתורים תמורת כלום. כל הדיבורים על העברת שטח לפלסטינים זה אוסלו ג', ואני אומר בצורה הכי ברורה, לא יהיה אוסלו ג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully