וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניסה לשבור שיא גינס ושבר את הצוואר

פעלולן המחזיק כבר בשישה שיאי גינס ניסה לקפוץ דרך 10 זגוגיות של זכוכית משוריינת. הוא התרסק כבר בזגוגית הראשונה וסיים בבית החולים. צפו בתיעוד

פעלולן שניסה לשבור שיא גינס שבר במקום זה את הצוואר במספר מקומות במהלך ניסיון לקפוץ דרך 10 זגוגיות של זכוכית משוריינת. הניסיון הנועז, או המטומטם, התקיים בחודש יולי והתיעוד שלו פורסם אתמול (רביעי). חסוס "חצי חיה" ווילה, הוא אקרובט שהשתתף בעבר במופעים של "סירק דה סוליי" והיה כוריאוגרף בטקס הסיום של אולימפיאדת בייג'ינג ב-2008. הוא כבר מחזיק בשישה שיאי עולם בספר השיאים של גינס – ביניהם ביצוע 19 סלטות על קביים קפיציים, 13 שכיבות סמיכה בזווית של 90 מעלות והקפיצה הארוכה ביותר מעל רכב על קביים קפיציים. בחודש יולי הוא ניסה לשבור שיא נוסף – אולם סיים את הניסיון בבית החולים לאחר שהתרסק אל תוך הזכוכית הראשונה מתוך ה-10. בסרטון ניתן לשמוע את הקהל במקום צוחק בקול רם כאשר הוא מתרסק על הזכוכית, אולם בדיעבד הסתבר כי הוא נפצע בצורה קשה.

צפו בניסיון לקבוע שיא גינס

לאחר התאונה פנה ווילה לגיוס תרומות בכדי לממן את האשפוז ולבצע את "הקאמבק האולטימטיבי". עד כה הוא גייס 40 אחוזים מתוך ה-10,000 דולרים להם הוא זקוק. לפני שבועיים הוא כתב לחברי הפייסבוק שלו: "שברתי את כל החוליות בעמוד השדרה ושרדתי ניתוח של 14 שעות שהותיר אותי בטראומה. דמעה זולגת במורד לחיי כשאני כותב - החיים שלי התהפכו, לבי התרסק, עצמותי נשברו אבל אני עדיין עומד פה!. אני לא יכול להסביר לכם כמה איחולי ההחלמה שלכם והברכות חשובים לי. תודה רבה לכולכם על האהבה".


צפו בשיאי גינס הקודמים שלו -

סלטה כפולה על קביים קפיציים

שכיבות סמיכה בזווית של 90 מעלות

18 סלטות על קביים קפיציים

קפיצה מעל רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שיא גינס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully