וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר פתח סטר לג'יבריל רג'וב - והסתתר בפרלמנט

19.12.2013 / 0:01

חבר הפרלמנט הפלסטיני אבו אל-רוב סטר לרג'וב באירוע קבלת הפנים לשר החוץ הסיני, ורג'וב שלח מאבטחים לרדוף אחריו. כוחות המשמר הנשיאותי הקיפו את בניין הפרלמנט, לשם נמלט

עימותים בצמרת פתח: כוחות המשמר הנשיאותי של יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, הקיפו אמש (רביעי) את בניין הפרלמנט ברמאללה, שבו תפס מחסה חבר הפרלמנט ג'מאל אבו-אל-רוב. זאת לאחר שסטר לבכיר פתח ג'יבריל רג'וב במהלך קבלת הפנים הרשמית לשר החוץ הסיני, וואנג יי, שנערכה בבית מלון בעיר.

עדי ראייה שנכחו באירוע סיפרו כי מיד לאחר מכן, נמלט אל-רוב מהמקום – ורג'וב שלח את מאבטחיו לרדוף אחריו.
אל-רוב תפס מחסה בבניין הפרלמנט, כשכוחות המשמר הנשיאותי מאבטחים את המקום. דובר מטעם כוחות הביטחון הפלסטיניים מסר כי התקרית בחקירה.

עוד חדשות מהרשות הפלסטינית:
פלסטיני נהרג ו-5 נפצעו בפעילות כוח מיוחד בג'נין
שר החוץ ההולנדי סירב לאבטחה - ביקורו בחברון בוטל
מבצע חסר תקדים: 200 אנשי ביטחון פלסטיניים בג'נין

קבלת פנים לשר החוץ הסיני, וואנג יי, רמאללה, 18 בדצמבר 2013. רויטרס
לא מנע מבכירי המפלגה לריב. קבלת הפנים לשר החוץ הסיני, רמאללה, אתמול/רויטרס

הסטירה ככל הנראה מגיעה בעקבות תקרית שאירעה לפני כחודש וחצי בא-ראם, כשרג'וב הורה לאל-רוב לצאת מפגישה, בטענה כי "אינו שייך לפורום שהתכנס". בהמשך לכך, שומר הראש של רג'וב היכה את אל-רוב. שניהם מלווים באופן קבוע בפמליה של שומרי ראש חמושים.

התקרית מהווה את אחד העימותים הפומביים החריפים ביותר בין בכירי המפלגה, המורכבת ברובה מפעילים צבאיים לשעבר, שחלקם, כפי שאירועי אתמול מוכיחים, טרם הניחו מאחוריהם את היריבות הקשה ביניהם גם בתפקידים אזרחיים. בתוך כך, פלסטינים רבים מאשימים את בכירי המפלגה בשחיתות ובסכסוכים פנימיים.

לפי סקר שנערך בחודש יוני על ידי מרכז המחקר הפלסטיני למדיניות, יותר ממחצית מהפלסטינים רואים בממשלה הנוכחית "מעמסה על העם הפלסטיני". בנוסף, 77% מהפלסטינים מאמינים כי בכירי הרשות הפלסטינית מושחתים, ו-61% מאמינים כי שחיתות קיימת גם בממשלת חמאס ברצועת עזה.

(עדכון ראשון: 22:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully