וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר "חייליו" של מולנר יוביל לפענוח פיצוץ רכב הפרקליט?

18.12.2013 / 14:59

3 מאנשי עמיר מולנר נעצרו בחשד להלבנת הון וסחיטה באיומים והם נחקרים על ידי להב 433. במשטרה מעריכים שמכלול המעצרים האחרונים יסייע לפענח גם את חיסול יעקב אלפרון

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

(כתב אישום נגד 5 מאנשי מולנר בחשד להחזקת נשק, היום)

שלושה מ"חיילי" ארגון הפשיעה של עמיר מולנר נעצרו הבוקר (רביעי) בשיתוף פעולה של ידי יחידת להב 433 (היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן) ויחידת יהלום ברשות המסים. השלושה חשודים במעורבות בעבירות מס, בהלבנת הון ובסחיטה באיומים. כלי רכב וכספים שהיו במקום הוחרמו. בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט מחר אם להאריך את מעצרם של החשודים, שנחקרים במשרדי היאחב"ל. מעורבים נוספים צפויים להיחקר בימים הקרובים.

הערכה במשטרה כי המעצרים האחרונים שבוצעו בארגון של מולנר יובילו בסופו של דבר לפריצת דרך בפרשת פיצוץ הרכב של הפרקליט הוותיק במחוז תל אביב. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום. במשטרה מקווים עוד כי התיקים יובילו בסופו של דבר לפענוחים בתיקים גדולים יותר, בהם חיסולו של העבריין יעקב אלפרון, ואף למאסר ממושך של חברי הארגון ובראשם מולנר עצמו. הערכה היא כי המעצרים האחרונים שמבצעים אנשי יחידת להב 433 בפיקודו של ניצב מנשה ארביב אינה מקרית.

ארגון הפשע של מולנר - כותרות נוספות:
אישום נגד 5 "חיילים" של מולנר: "תכננו לפגוע"
מצלמה וחלונות מושחרים: ג'יפ ממוגן של מולנר נתפס
במרכז ת"א: פיצוץ ברכבו של תובע נגד ארגונו של מולנר

מאז שהתפוצץ כלי רכבו של הפרקליט ועד היום, במשטרה עושים כל מאמץ על מנת לשים את ידם על המבצעים. בין השאר, במשטרה אף ביצעו מעצרים לפני כשבוע וחצי של 11 חשודים המשויכים לארגונו של מולנר. היום הוגש כתב אישום נגד חמישה מהם בעבירות של החזקת אמצעי לחימה. במשטרה סבורים כי בקרוב תהיה פריצת דרך בתיק זה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כתב אישום נגד אנשיו של אמיר מולנר, דצמבר 2013. דרור עינב
הגשת כתב אישום נגד אנשי מולנר, היום/דרור עינב

לפי כתב האישום שהוגש היום, חייליו הנאמנים של מולנר - ליאור בליסה, משה (צ'יקו) בית עדה, ליאור עבאדה, אדם יצחק וקובי דגם - פעלו יחד להוציא לפועל תכנית פלילית. בין הנאשמים ומולנר נתגלע סכסוך עם אדם שזהותו אינה ידועה לפרקליטות. לטענת הפרקליטות, הנאשמים קשרו עם מולנר לפגוע באותו אדם, שהיה אמור להגיע לבניין ברמת גן שבו התגוררו שלושה מהנאשמים.

ב-7 באוקטובר תועד בית עדה לבוש שחורים וידיו עטופות כפפות כדי למנוע את זהותו. לפי כתב האישום, גם עמיר מולנר היה בסביבה. במשטרה מציינים כי במידה ומולנר היה מצוי בישראל, הוא היה נעצר וסבירות גבוהה גם כי היה מופיע בכתב האישום כנאשם בתיק זה. מולנר עצמו שוהה בימים אלו בחו"ל ועל כן, המשטרה התקשתה מלהגיע אליו. מצלמות האבטחה מתעדות שלושה מן החשודים יורדים ללובי הבניין על מנת לארוב ליעד החיסול, כשהאקדח טעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully