וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בקריית ים: פצוע קשה בפיצוץ ברכב

קובי מנדל

17.12.2013 / 0:22

במשטרת מחוז חוף חושדים כי אלמונים הצמידו מטען חבלה למכונית של גבר בן 34, המוכר למשטרה, ברחוב התבור בעיר. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה

צילום: מרטיו פרסניאנקו – חדשות בזמן אמת

גבר בן 34 נפצע אמש (שני) באורח קשה בפיצוץ מכונית ברחוב התבור בקריית ים. מחקירה ראשונית של משטרת מחוז חוף עולה כי מדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי. חבלן משטרה שהוזעק למקום קבע כי מטען חבלה הוצמד לכלי הרכב. פראמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעקו למקום פינו את הגבר, המוכר למשטרה, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. מפקד מחוז חוף הטיל על היחידה המרכזית במחוז לחקור את נסיבות המקרה. תחילה עלה חשד כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מתקלה מכנית בכלי הרכב.

עוד בוואלה! חדשות:
חיזבאללה לא רוצה הסלמה, אך ספק אם השקט יישמר
הנהלת פלאפון והעובדים יחתמו על הסכם קיבוצי
חוזרים לשגרה: הלימודים בירושלים יתחדשו מחר ב-10:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיון החיסול בקריית ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי שעבר נפצע באורח קשה גבר בן 36 במכוניתו בקריית גת. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מחבלת ראש. סמוך לשעה 18:30 הגיע לתחנת מד"א בקריית גת אדם שטען כי נפגע בפיצוץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, בסופו פינו אותו לבית החולים סורוקה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הפצוע הוא ממשפחת מגידיש, היריבה למשפחת הפשע של שלום דומרני. במשטרה בודקים אם האיש נפל קורבן לניסיון חיסול, או אם הוא נפגע ב"תאונת עבודה" כשמטען שהיה ברשותו התפוצץ באופן בלתי צפוי.

(עדכון ראשון:23:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully