וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותר הקשיש שנעדר בשל הסערה; מצבו קשה מאוד

12.12.2013 / 13:51

בתום יממה של חיפושים הצליחה המשטרה לאתר בחניון הדרייב-אין בתל אביב את שמואל פרחיה, תושב גבעתיים בן 78, שנעדר מאז ליל אמש לאחר שנפל ונתקל בסבך עצים, בשל מזג האוויר

בתום יממה מאומצת של חיפושים, הצליחה היום (חמישי) בצהריים המשטרה לאתר בחניון הדרייב-אין בצפון תל אביב את שמואל פרחיה, תושב גבעתיים בן 78, שנעדר מאז אתמול בסביבות השעה 19:00 בערב – ככל הנראה בשל תנאי מזג האוויר הסוער. מצבו של הקשיש מוגדר קשה מאוד הוא סובל מהיפותרמיה וכוויות קור וצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

פרחיה יצא אתמול מביתו בגבעתיים, סמוך לשעה 15:00 בצהריים. הוא הלך ברגל למועדון הקשישים, הממוקם ברחוב הנרקיסים בשכונת ותיקים ברמת גן. סמוך לשעה 19:00 בערב, לאחר ששהה במועדון כמה שעות, שם פעמיו לכיוון ביתו. בדרך, התקשר כמה פעמים לאשתו ובתו, והודיע להן כי נפל.

על פי תיאורו, הוא נתפס בסבך שיחים, ענפים ועצים. לדברי בנות משפחתו, הוא נשמע מבולבל ולא ידע להסביר היכן הוא נמצא. שתי הנשים דיווחו על ההיעדרות במרחב דן של משטרת מחוז תל אביב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחריו. החיפושים אמש התקיימו בתנאים קשים של סופה, גשם וחושך ולא העלו דבר. הבוקר המשיכו סריקות אחר הקשיש, שנמצא, כאמור, היום.

החיפושים אחרי פרחיה התנהלו בעזרת מאות מתנדבים, כלבים ופרשים. מסוק הועלה לאוויר ונעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים. "למרות מזג האוויר הקשה המשטרה השתמשה בכל האמצעים העומדים לרשותה. המשימה הכי חשובה שלנו היא הצלת חיים", אמר מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו.

חיפושים נרחבים בגבעתיים אחר קשיש שנעדר בשל הסערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully