וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים נרחבים בגבעתיים אחר קשיש שנעדר בשל הסערה

12.12.2013 / 10:01

שמואל פרחיה, תושב העיר בן 78, נעדר מאז אמש לאחר שנפל ונתקל בסבך עצים, ככל הנראה כתוצאה ממזג האוויר הסוער. בעל זקן לבן ארוך ושיער אסוף לקוקו. לבש מעיל וג'ינס כחולים

המשטרה מנהלת הבוקר (חמישי) חיפושים נרחבים אחר שמואל פרחיה, תושב גבעתיים בן 78, שנעדר מאז אתמול בסביבות השעה 19:00 בערב – ככל הנראה בשל תנאי מזג האוויר הסוער. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. פרחיה יצא אתמול מביתו בגבעתיים, סמוך לשעה 15:00 בצהריים. הוא הלך ברגל למועדון הקשישים, הממוקם ברחוב הנרקיסים בשכונת ותיקים ברמת גן. סמוך לשעה 19:00 בערב, לאחר ששהה במועדון כמה שעות, שם פעמיו לכיוון ביתו. בדרך, התקשר כמה פעמים לאשתו ובתו, והודיע להן כי נפל.

על פי תיאורו, הוא נתפס בסבך שיחים, ענפים ועצים. לדברי בנות משפחתו, הוא נשמע מבולבל ולא ידע להסביר היכן הוא נמצא. שתי הנשים דיווחו על ההיעדרות במרחב דן של משטרת מחוז תל אביב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחריו. החיפושים התקיימו בתנאים קשים של סופה, גשם וחושך ולא העלו בינתיים דבר. הבוקר ממשיכות, כאמור, הסריקות אחר הקשיש, אשר לא שב לביתו במהלך הלילה האחרון, שהיה קר במיוחד.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחרי פרחיה. תיאורו: גובהו 180 ס?מ, מבנה גופו רזה, יש לו זקן לבן ארוך ושיער שיבה אסוף לקוקו. הוא לבש מעיל כחול, מכנס ג?ינס באותו צבע וחבש כובע צמר שחור. כל היודע על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 או לכל תחנת משטרה.

הסערה הגדולה - כותרות אחרונות:
הסערה מתעצמת: שלג יורד בירושלים, הלימודים בוטלו
התחזית: סופ"ש מושלג וקר מאוד, הפוגה - רק בראשון
הסערה מכה ברחבי המדינה: עדכונים שוטפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully