וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה באוסטרליה: סקס במשפחה, מומים וזוהמה

בעמק ליד סידני התגלתה "כת" של גילוי עריות, שחיה ללא חשמל, מים או חינוך. בת 14 קיימה יחסים עם אחיינה בן ה-9, ובאחת המיטות נמצא קנגורו. "לעולם לא אשכח את שראיתי שם"

הסיפור הזה נשמע כאילו נלקח מסרט אימה או מספר חולני במיוחד: בעמק ציורי באוסטרליה, מדרום-מערב לעיר סידני, חיה "משפחה" של ארבעה דורות ובה כ-40 נפשות, מבוגרים וילדים, שנהגו לקיים יחסי מין אלה עם אלה – הורים עם ילדים, דודים עם אחיינים ואחים עם אחיות – בתנאים מזוויעים של לכלוך, ללא חיבור לחשמל, למים או לביוב ומבלי שהילדים זכו לחינוך בסיסי. רבים מהילדים שנולדו כתוצאה מגילוי העריות סובלים ממומים שונים, מתקשים בדיבור ומבעיות בראייה, בשמיעה ומקשיים אחרים.

ביולי 2012 פשטה המשטרה על המחנה שבו חיה המשפחה, אולם הסיפור המחריד נחשף רק אתמול (רביעי) ב"דיילי טלגרף" הרואה אור בסידני, לאחר שבית המשפט לנוער במדינת ניו סאות' ויילס התיר זאת באופן יוצא דופן. מדובר במקרה החמור ביותר של גילוי עריות שהיה אי פעם באוסטרליה. ה"כת" המשונה, כך התברר, נדדה בחלקיה השונים של היבשת, ובשנים האחרונות התמקמה בעמק ששמו נשמר בסוד על מנת להגן על הקטינים. המשפחה התגוררה בקרוואנים, בצריפים רעועים ובכמה אוהלים.

עוד חדשות מהעולם:
ארה"ב מאיימת: "שוקלים הטלת סנקציות על אוקראינה"
המדליף האמריקני בראיון נדיר ל"טיים": "מקווה שחוללתי שינוי"
ה"סלפי" של אובמה מסעיר את הרשת

הסלע התלוי, ניו סאות' וויילס, אוסטרליה. ShutterStock
שמו של העמק נשמר בסוד כדי להגן על הקטינים. טבע בניו סאות' ווילס/ShutterStock

המשטרה ואנשי הרווחה הגיעו למקום בעקבות דיווח של תושבי העיירה הסמוכה, במרחק של כ-32 קילומטרים משם, שסיפרו על ילדים שאינם הולכים לבית הספר. אחד מתושבי העיירה סיפר לעיתון האוסטרלי כי מעת לעת הגיחו שתי נשים עם כעשרה ילדים ממכונית, קנו מצרכים והסתלקו מהמקום.
לדבריו, "הם מעולם לא נראו נקיים". השוטרים ההמומים נתקלו בכלי בישול מלוכלכים, בירקות רקובים בתוך מקרר לא מחובר, ואף בקנגורו שישן באחת ממיטות הילדים. בעיתון נכתב כי אחת השוטרות אמרה מאוחר יותר לאחד מעמיתיה: "לעולם לא אתגבר על מה שראיתי שם".

איימה לחתוך את אצבעותיו של השוטר

מחקירת המקרה התברר כי "אילן היוחסין" של השבט החל מסבא רבא וסבתא רבתא, אח ואחות, שלהם נולדו עוד שלושה דורות שחיו יחדיו, כשכולם מקיימים יחסי מין אלה עם אלה מגיל צעיר ביותר. מבדיקות גנטיות שנעשו עלה כי רק לילדה הצעירה ביותר, בת חמש, היו הורים שאינם קשורים זה לזה בקשר דם.

אחד הילדים שנמצאו שם סבל ממום קשה בהליכה ומפסוריאזיס קשה. ילדה אחרת, בת תשע, לא שמעה טוב, לא ידעה לכתוב וגם לא להתקלח או להשתמש בשירותים. נערה בת 14 שגם היא נולדה לקבוצה נמצאה בתת-משקל, וכשהגיעו השוטרים – איימה לחתוך את אצבעותיו של אחד מהם. היא העידה מאוחר יותר כי קיימה יחסי מין עם האחיין שלה, ילד בן תשע, לעיניה של דודתה בת השמונה.

ב"טלגרף" נכתב כי המשטרה ורשויות הרווחה הגדירו את המקרה "פצצת זמן חברתית שהתפוצצה לנגד עינינו". בחודשים האחרונים נמסרו חלק מהילדים למשפחות אומנה, בעוד שחלק אחר הועבר לתכניות טיפוליות לנפגעי טראומה מינית ופסיכולוגית. דווח כי חלק מהם הראו מאז התקדמות בכל הנוגע ללימודים ולהיגיינה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully