וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ מודה לראשונה: "מי שמזוהה איתי עזר להרצוג"

בכיר התנועה, שעזב את העבודה עקב העימות עם יחימוביץ', אמר בתוכנית כי חבריו לשעבר בעבודה תמכו בבחירתו של יו"ר העבודה הנכנס ותקף: האנטגוניזם שיצרה שלי - הכריע את הכף

מערכת וואלה!

עמיר פרץ, שר מטעם מפלגת התנועה בהווה ובכיר במפלגת העבודה עד הבחירות האחרונות, מודה לראשונה כי אנשיו סייעו ליצחק (בוז'י) הרצוג בניצחונו על שלי יחימוביץ' בפריימריז האחרונים במפלגת העבודה. "מי שהיה מזוהה איתי עזר להרצוג, זה ברור לחלוטין, ואין שום סיבה לחשוב שמשהו בלתי טבעי היה קורה פתאום", אמר השר להגנת הסביבה בראיון בתכנית "חי בכנסת" של וואלה! חדשות. המשדר המלא של התכנית כלל גם ראיונות עם השר יעקב פרי, סגן השר אופיר אקוניס, יו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומינסקי וח"כ סתיו שפיר.

פרץ, בעבר יו"ר מפלגת העבודה, נטש את מפלגתו הוותיקה על מנת לחבור לציפי לבני רגע לפני סגירת הרשימות לבחירות לכנסת ה-19, באחת ההודעות הדרמטיות במערכת הבחירות. הסיבה המרכזית לפרישתו הייתה הסכסוך המתוקשר עם שלי יחימוביץ'. על אף שהגיעה למפלגה כבת חסותו, הפכו השניים למובילי מחנות יריבים. מאז עזיבתו של פרץ, הועלו השערות רבות על המשך מעורבותו בעבודה, דרך תומכיו במפלגה, ומקורבי יחימוביץ' אף האשימו אותו כי הוא "בוחש" בבחירות לטובת הרצוג.

פרי ב"חי בכנסת": אם המו"מ עם הפלסטינים ייכשל - הטרור יתחדש

שלי יחימוביץ', בנימין בן אליעזר, יצחק בוז'י הרצוג, עמיר פרץ בטקס הכרזת רשימת מפלגת העבודה לבחירות לכנסת. נמרוד סונדרס
"היום ברור לכולם שצדקתי, כשאמרתי שקשה מאוד להתנהל באווירה של התקוטטות בלתי פוסקת". מפלגת העבודה בהנהגה הקודמת/נמרוד סונדרס

"בסופו של דבר האנטגוניזם הזה שהיא יצרה לעצמה הוא זה שהכריע את המערכה", אמר פרץ על הפסדה של יחימוביץ' בפריימריז. "היא קנתה את האנטגוניזם הזה בצדק, בתשלום מלא. לא היה מקום אחד שהיא ויתרה על כך שהיא תייצר סוג כזה או אחר של שבר, גם עם אנשים שתמכו בה לאורך כל הדרך".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"שמח על האווירה הידידותית במפלגת העבודה"

"אין לי שמחה לאיד וגם לא עצרתי את הדמעות. אני חושב גם שיחימוביץ' צריכה לעשות לעצמה את חשבון הנפש. אני חשוב שהיום ברור לכולם שצדקתי, כשאמרתי שקשה מאוד להתנהל באווירה כזאת של חוסר עשייה והתקוטטות בלתי פוסקת", כך פרץ.

פרץ אינו נוהג להתבטא בחריפות כזו כלפי יורשתו בראשות העבודה. את היו"ר הטרי, לעומת זאת, הוא בירך בחום. "אני מאחל להרצוג הצלחה. אני חושב שזה חשוב, האווירה החדשה שנוצרת, האווירה הידידותית. אני שמח על כך כי לי יש חברים רבים במפלגת העבודה. אני שמח שהיום אני יכול לראות במפלגת העבודה בת ברית טובה למטרות שאנחנו מאמינים בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully