וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 27 מאושפזת במצב קשה בשל סיבוך בלידה

שלומי גבאי

9.12.2013 / 0:42

הצעירה, שסבלה מרעלת הריון, איבדה את הכרתה כשבוע לאחר הלידה והיא מאושפזת בשלושת השבועות האחרונים בבית החולים הלל יפה בחדרה. היא ילדה בת בריאה

צעירה בת 27 מאושפזת בשבועות האחרונים במצב קשה בבית החולים הלל יפה בחדרה. הצעירה ילדה לפני כשלושה שבועות תינוקת בריאה, אך בשבוע שלאחר הלידה סבלה מקשיים פיזיים ולכן לא שוחרר לביתה. כשבוע לאחר הלידה היא איבדה את הכרתה בפתאומיות ומאז היא מטופלת על ידי צוות רפואי וסיעודי מתחומי המיילדות, ההרדמה, הקרדיולוגיה וטיפול נמרץ כללי.

הצעירה, שזו לידתה הראשונה, הייתה בהשגחה רפואית מלאה לפני הלידה ולאחריה בשל רעלת ההיריון ממנה סבלה. מבית החולים נמסר כי מצבה הבריאותי של הצעירה נגרם ככל הנראה כתוצאה מתופעות פיזיות הנובעות מרעלת ההיריון. עוד נמסר כי לאחר שאיבדה את ההכרה, הצוות הרפואי הצליח "לייצבה לאחר החייאה ממושכת והיא הועברה להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. במהלך האשפוז נרשם שיפור קל, אך בשבוע החולף חלה החמרה. מצבה ממשיך להיות מוגדר קשה".

בבית החולים הבהירו כי משפחתה של הצעירה "מעודכנת בכל שלב ושלב" וכי הודעה על המקרה הועברה גם למשרד הבריאות. "הצוות ביחידה לטיפול נמרץ כללי ומיטב מומחי בית החולים ממשיכים לעשות את כל הניתן בכדי לשפר את מצבה", נמסר.

עוד בוואלה! חדשות:
אלי נאבק לקבל תרופה: "צועד כדי להציל את חיי"
אפשר להתחיל לפנטז: סיכוי לשלג בהרים החל מחמישי
קחו ביס מהדלת: "בית הממתקים" הגדול בעולם

עדכון ראשון: 21:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully