וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 24 נפגע מרכב בכביש 40, מצבו קשה

8.12.2013 / 8:45

כלי רכב פגע בצעיר בעת שחצה את הכביש סמוך לבסיס תל נוף, ואז התנגש ברמזור והתהפך. נהג כלי הרכב נפצע באורח קל-בינוני. המשטרה בודקת אם הולך הרגל או כלי הרכב עברו באדום

הולך רגל בן 24 נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מפגיעת כלי רכב בכביש 40, סמוך לבסיס תל נוף. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים קפלן שברחובות כשהוא סובל מפגיעת ראש ומפגיעה רב-מערכתית ומורדם ומונשם. כמו כן נהג כלי הרכב הפוגע, כבן 30, נפצע באורח קל-בינוני ולאחר תשאול ראשוני פונה אף הוא לבית החולים קפלן.

עוד בכותרות:
11 איש מצמרת ארגון הפשיעה של מולנר נעצרו
מו"מ במשבר? קרי ואובמה אופטימיים - והם יודעים למה
האגודה לזכויות האזרח: העוני תופח, הגזענות נמשכת

כפי הנראה, הנהג, שנסע מדרום לצפון בכביש 40, חצה את הצומת לכיוון תל נוף ופגע בהולך הרגל בעת שחצה את הכביש. בעקבות הפגיעה, המשיך כלי הרכב ופגע ברמזור בצומת והתהפך על צדו. בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות התאונה. בין היתר, נבדק אם הנהג או הולך הרגל עברו את הצומת ברמזור אדום.

פאראמדיקית מגן דוד אדום, קרן לוי, שהגיעה למקום האירוע וטיפלה בפצועים, סיפרה לוואלה! חדשות: "כשהגענו למקום ראינו שבמרכז הצומת שכב צעיר כבן 24 מחוסר הכרה ובמרחק מטרים ממנו היה רכב פרטי הפוך על הגג. הצעיר, הולך רגל, היה במצב קשה עם פגיעת ראש ופגיעה רב-מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי, ייצבנו את מצבו והנשמנו אותו".

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully