וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני נערים דקרו בן 67 בגלל קופסת סיגריות

5.12.2013 / 14:50

השניים, תושבי בית שמש בני 14 ו-18, נעצרו בתום סריקות וקשרו עצמם למעשה. הנדקר נפצע באורח בינוני. "נתתי להם כסף שיעזבו אותי. פתאום הוציא סכין ודקר אותי"

AP

שני נערים תושבי בית שמש נעצרו היום (חמישי) בחשד שדקרו לפנות בוקר גבר ברחוב ביאליק בעיר ופצעו אותו באורח בינוני. על פי החשד, השניים, בני 14 ו-18, ניגשו אל האיש, אלכסנדר פרוסמן בן 67, וביקשו ממנו סיגריות, ומשלא נענה להם, דקרו אותו ונמלטו מהמקום.

לאחר האירוע, הגיע פרוסמן בכוחות עצמו לתחנת דלק סמוכה, שם נמצא על ידי שני עוברי אורח שפינו אותו למרפאה בעיר. משם הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם, כשהוא סובל מפצעי דקירה בגבו ובפלג גופו העליון, והוא אושפז במצב יציב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"פתאום הוא הוציא סכין ודקר אותי בגב וגם בחזה". אלכסנדר פרוסמן/מערכת וואלה, צילום מסך

המשטרה פתחה בסריקות, ובסופן אותרו הנערים ונעצרו. השניים קשרו את עצמם בפני השוטרים למעשה והם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים. מהמשטרה נמסר כי לשני הנערים עבר פלילי המוגדר קל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר לנערים החשודים בדקירת קשיש בבית שמש, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
אחד הנערים החשודים בדקירה בבית המשפט/נועם מושקוביץ

פרוסמן סיפר לוואלה! חדשות על רגעי האימה: "ניגש אליי בחור שדיבר רוסית וביקש סיגריות. אמרתי לו שאין לי סיגריות, הוא וחבר שלו התעקשו והתחילו לרדוף אחריי אז נתתי להם כסף שיעזבו אותי. פתאום הוא הוציא סכין ודקר אותי בגב וגם בחזה".

הארכת מעצר לנערים החשודים בדקירת קשיש בבית שמש, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
חשוד בדקירה בבית המשפט/נועם מושקוביץ

אחיינו אלעזר הוסיף: "הוא חזר הביתה מאוחר בלילה, יצאו לקראתו שני חוליגנים שביקשו ממנו סיגריה. הוא לא מעשן אז הוא נתן להם עשרים שקלים רק כדי שיעזבו אותו. זה לא עזר. אחד מהם דקר אותו, הוא ניסה להגיע לתחנת משטרה כי הוא פחד ללכת הביתה. הוא הגיע לתחנת דלק שם ראה אותו חייל ופינה אותו למרפאה".


לקריאה נוספת:
אישום: שדדו עשרות אלפי שקלים משישה סניפי בנק
חשד: זוג שדד באיומים ניצול שואה, ביום השואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully