וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"5,000 דולר ללילה": נערת הליווי נחשפת

לפני חמש שנים נסגרה סוכנות ליווי יוקרתית, בעקבות שערורית המין של מושל ניו יורק. כעת מגלה אחת הנשים שעבדו שם: "הלקוחות היו בני מלוכה וספורטאים, ולא כולם רצו סקס"

נערת ליווי לשעבר בסוכנות יוקרתית חשפה השבוע כי בין הלקוחות שלה היו גם פוליטיקאים, בני מלוכה וספורטאים מוכרים. ואלרי בייבר עבדה בסוכנות הליווי "Emperor’s Club " (מועדון הקיסר) שנחשפה לפני כחמש שנים במסגרת חקירה של ה-FBI, בה התגלה כי מושל ניו יורק דאז, אליוט ספיצר, הוא לקוח קבוע של שירותיה – מה שהוביל לפיטוריו ב-2008. כעת היא מספרת על חייה ועבודתה כנערת ליווי של עשירי ניו יורק, במאמר שפורסם ב"ניו יורק פוסט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגברים ששילמו העדיפו כמעט תמיד שאני אהיה למעלה בזמן הסקס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במאמר היא מספרת כי היא הצטרפה לסוכנות כשהייתה בת 27, לאחר שקודם לכן עבדה כחשפנית והשתתפה בתוכניות בערוץ הטלוויזיה של פלייבוי. היא מספרת כי בסוכנות היו גובים סכומים של מעל ל-5,000 דולרים לבילוי איתה ולפעמים התשלום הגיע ל-30 אלף דולרים עבור יממה שלמה. בנוסף היא טוענת כי בין לקוחותיה היו "עשירים מרשימת פורבס, בני מלוכה, פוליטיקאים, ספורטאים, מפורסמים ושמות מוכרים בתעשייה".

לדבריה, מרבית הלקוחות היו גברים בשנות ה-40 לחייהם ומטופחים מאוד. "את רובם הכרתי כבר לפני כי הם היו שמות מוכרים, או שפשוט גיגלתי את שם וידעתי עליהם הכל. חלק גדול מהם לא התעניינו בכלל במין ויותר רצו אינטימיות ושיחה. זה הפתיע אותי לגלות כי סקס הוא לא המטרה העיקרית שלהם". למרת זאת היא מספרת כי "הגברים ששילמו העדיפו כמעט תמיד שאני אהיה למעלה בזמן הסקס, ואעשה את כל העבודה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצאתי ריגוש, עצמאות כלכלית והרגשת ביטחון, שנלקחו ממני ברגע"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהסוכנות נסגרה בעקבות חקירת ה-FBI היא מספרת כי היא נותרה במצב של "ריק נפשי" כיוון שחייה הסודיים הפכו לכותרות ראשיות בעיתונים. בנוסף היא נאלצה לשלם 25 אלף דולר לעורך דין בכדי להגן על עצמה בבית המשפט. "במשך חודשים אחרי הפרשה הרגשתי צער. לאחר חיים שלמים של מאבק לשרוד הרגשתי שאני מסתדרת. מצאתי ריגוש, עצמאות כלכלית והרגשת ביטחון, שנלקחו ממני ברגע. נאלצתי לחזור ולהיאבק כדי להתקיים", היא מספרת, "הרגשתי כאילו עשיתי מעשה נורא, אבל ידעתי והרגשתי בכל עצם בגופי שלא עשיתי דבר רע. בעצם אני עדין לא בטוחה מה היה הפשע שלי".

כיום היא חיה בלונדון, שם היא סיימה לימודי תואר שני ועוסקת בייעוץ זוגי. בנוסף היא מנסה למכור את הזכויות לסיפור חייה.

עוד בנושא

"פוליטיקאים הם החרמנים הכי גדולים"
ספיצר שילם 80 אלף דולר על שירותי זנות

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully