וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שכמעט איבד את ראייתו זכה לתעודת הוקרה

4.12.2013 / 8:57

סגן אחיה קליין, שנפצע קשה בפיצוץ מטען ליד כיסופים בחודש שעבר, השתתף במעמד המרגש באוגדת עזה, שהוקדש ליחידות העמלות על חשיפת מנהרות הטרור

כחודש אחרי הפיגוע שכמעט גבה את חייו, זכה אמש (שלישי) סגן אחיה קליין בתעודת הוקרה על חלקו בפעילות לחשיפת מנהרות טרור מעזה.

קליין בן ה-22, שנפצע באורח קשה בתחילת החודש שעבר ממטען חבלה שהתפוצץ בזמן שהוא וחבריו מחיל ההנדסה עסקו בפירוקה של המנהרה שאותרה ליד קיבוץ עין השלושה, מאושפז מאז בבית החולים תל השומר. הוא עובר סדרת טיפולים, בין היתר במטרה לשמור על מאור עיניו, נוכח הפציעה החמורה שספגו פניו בפיצוץ.

אתמול בערב, ועל אף שהוא עדיין בהתאוששות מהפיגוע, זכה סגן קליין מיחידת יהל"ם של חיל ההנדסה לכמה רגעים של נחת. כשהוא לבוש במדים ועונד את דרגותיו הגיע הקצין הצעיר לאוגדת עזה על מנת לקחת חלק בערב ההוקרה לכלל היחידות, הלוחמים והלוחמות המשתתפים בפעילות המורכבת של הלחימה בטרור ושל חשיפת אחד האיומים המשמעותיים ביותר, המנהרות.

רגע של נחת

במסגרת הערב, שהיה במעמד מפקד פיקוד דרום, אלוף סמי תורג'מן, מפקד אוגדת עזה, תא"ל מיקי אדלשטיין ומפקד החטיבה הדרומית, אל"מ עמוס הכהן, חולקו תעודות הוקרה פלוגות הצמ"ה (צוות מכני הנדסי) הצפונית והדרומית, אגפי ההנדסה, אגפי המודיעין, גדוד הבוקעים הראשון בחטיבת גולני ועוד. סגן קליין, שעוד צפויים לו ימים לא קלים מהבחינה הרפואית, התקבל בכבוד רב על ידי הקצונה הבכירה.

סגן אחיה קליין, שנפצע קשה בחשיפת מנהרה ברצועת עזה השתתף בערב הוקרה באוגדת עזה. דובר צה"ל
קליין בערב ההוקרה לחושפי המנהרות עם מפקד החטיבה הדרומית, אל"מ עמוס הכהן/דובר צה"ל

קליין למד בישיבה התיכונית בסוסיא, לפני שהתגייס ליחידה המובחרת בחיל ההנדסה, שם התמחה במנהרות. אביו, יחזקאל, שימש מזכיר קיבוץ כפר עציון ואמו מנהלת מרכז הוראה. "כל בני המשפחה היו שותפים לעשייה בקיבוץ", מספר אפרים בק, חבר נוסף של המשפחה. על אחיה, בן הזקונים במשפחת קליין, הוא מלא שבחים: "הוא אחד שמאוד קשור לארץ ואוהב אותה וגם טייל בה הרבה. הוא גם תמיד בלט בין כולם".

עוד בנושאי צבא וביטחון:
תיעוד: כך פועל ”צוות מנהרות הטרור” של חמאס
חמאס עורך ניסויים בטילים שיכולים להגיע לגוש דן
כוח שב”כ וימ”מ ירה למוות ב-3 פלסטינים בדרום הר חברון

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully