וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציבו תצפיתן, דאגו לאליבי ויידו אבן על התינוקת"

3.12.2013 / 14:55

הותר לפרסום: המשטרה עצרה חמישה נערים מהכפר צור באחר שליד ארמון הנציב בירושלים, בחשד ליידוי האבן שפצעה קשה תינוקת בת שנתיים. "תכננו לפגוע בנוסעים מתוך שנאה ליהודים"

צילום: מור שאולי, עומר מירון, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

חמישה נערים בני 14-17, תושבי הכפר צור באחר, נעצרו בחשד למעורבות ביידוי אבנים ממנו נפצעה קשה אביגיל בן ציון, בת שנתיים. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בלשי וחוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים עצרו את החשודים שהודו ואף שיחזרו את המעשה.

לאחר התקרית שאירעה ביום חמישי הורה מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, לראש היחידה המרכזית לעשות כל מאמץ ללכוד את החשודים. כבר ביום חמישי נעצרו ארבעה קטינים שנחקרו במפלג המיעוטים ביחידה המרכזית, אך אלה שוחררו. עם זאת, חקירתם הובילה את השוטרים אל חמשת החשודים, שסיפרו לאחר מעצרם כי ידו אבנים לעבר כלי רכב יהודים במטרה לפגוע בנוסעים מתוך "שנאה ליהודים".

עוד על התקרית

תינוקת נפצעה מפגיעת אבן בראשה
נתניהו על פציעת התינוקת: "נמצא את הפושעים"

סריקות אחר זורקי  אבנים בארמון הנציב בירושלים-בת שנתיים נפגעה מפגיעת אבן בראשה, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
זירת האירוע/יואב דודקביץ'

בחקירתם סיפרו כי באותו יום קבעו שבעה נערים תושבי הכפר להיפגש אחר הצהריים במטרה ליידות אבנים לעבר כלי רכב של ישראלים. הם התפצלו לשתי חוליות בנות ארבעה ושלושה נערים והתמקמו מאחורי גדר הסמוכה לכביש באזור ארמון הנציב שבירושלים. הם אף הציבו תצפיתן שדיווח להם על כלי רכב עם נוסעים יהודים.

כשהרכב בו נסעה התינוקת התקרב לאזור, החלו חברי החוליה בת שלושת החשודים ליידות אבנים לעברו ומשראו כי אבן חדרה לרכב ופגעה בתינוקת נמלטו מהמקום. לאחר מכן תיאמו ביניהם גרסאות, תוך שהם לוקחים בחשבון דיווחים על המקרה בתקשורת. חברי החוליה השנייה המשיכו ליידות אבנים ופגעו במונית עם ארבעה גברים ערבים. המונית נעצרה והנוסעים החלו לרדוף אחר החשודים, שנמלטו אל תוך הכפר.

מיד לאחר הימלטותם נפגשו שבעת הנערים וסיכמו על אליבי לאחר ששמעו בתקשורת כי התינוקת מתה מפצעיה - דיווח שאינו נכון. החשודים החליטו לספר למשטרה שהיו אצל רופא שיניים בכפר, שאמור היה לטפל באחד מחברי החוליה באותה שעה. ואכן כל החשודים הלכו לרופא השיניים בכפר על מנת לבסס את האליבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully