וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על פציעת התינוקת: "נמצא את הפושעים"

28.11.2013 / 21:14

ראש הממשלה התייחס לפיגוע יידוי האבנים בירושלים בו נפצעה תינוקת בת שנתיים בראשה. "כשאנחנו מתמקדים במציאת בני עוולה - אנחנו מצליחים", אמר נתניהו בהדלקת נרות בכותל

צילום: מור שאולי, עומר מירון, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

"הדבר הראשון שהייתי רוצה לעשות בערב הזה הוא לשלוח איחולי החלמה מהירה ושלמה לתינוקת הקטנה שנפצעה על ידי פושעים כאן בירושלים", כך אמר הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס הדלקת הנרות החגיגי ברחבת הכותל המערבי בעקבות הפיגוע בבירה.

בפיגוע נפצעה תינוקת בת כשנתיים, שעה שאבנים הושלכו לעבר הרכב בו הייתה עם אמה ושני אחיה סמוך לשכונת ארמון הנציב שבירושלים. התינוקת פונתה עם פגיעת ראש, אולם בהכרה מלאה, לבית החולים הדסה עין כרם שם אושפזה ביחידת הטראומה. המשטרה סורקת את האזור, קו התפר עם השכונה הערבית צור באחר - שכבר ידע יידויי אבנים בעבר, כדי ללכוד חשודים.

"אנחנו נמצא את הפושעים הללו ואנחנו נביא אותם לדין. אנחנו נשמור על העיר שלנו", הצהיר ראש הממשלה ופנה לקהל: "אני חושב שנוכחתם, בוודאי בימים האחרונים, שכשכוחות הביטחון שלנו מתמקדים במציאת בני עוולה - הם מצליחים לעשות זאת, וגם כאן יצליחו. באנו חושך לגרש".

עוד בנושא:
צל”ש לתומכי הלחימה שהרגו את מחבל הטרקטור
”שמעתי צעקות, רצתי לאוטובוס וראיתי חייל על הרצפה”
כוח שב”כ וימ”מ ירה למוות ב-3 פלסטינים בדרום הר חברון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התינוקת מובאת לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר השיכון אורי אריאל אמר בעקבות הפיגוע: "זהו אירוע חמור שמצטרף לשורת אירועים ארוכה ומסוכנת. אני מחזק את ידי ראש הממשלה לפעולה נחושה ומהירה לחיסול תקופת האבן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בת שנתיים נפגעה מפגיעת אבן בראשה בארמון הנציב בירושלים, נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
מושב התינוקת ברכב שנפגע מהאבנים ליד צור באחר/יואב דודקביץ'

ראש עירית ירושלים ניר ברקת, שהגיע הערב לבית החולים הדסה עין כרם לבקר את התינוקת שנפגעה, קרא להגביר את הענישה על זריקת אבנים. "צריך להבהיר לכולם שאבן היא נשק לכל דבר, וכך צריך להתייחס אליה. לא ייתכן שמי שנעצר על זריקת אבנים יוצא וחוזר לזרוק אבנים, אסור להשלים עם זה". הוא הוסיף כי בכוונתו לסייע לממשלה ולמשטרה להביא סוף לתופעה.

"בתי ושלושת הנכדים יצאו מהפארק, והיו בדרכם להדליק נר של חנוכה", סיפר יעקב מגן, סבה של התינוקת. "שירין (הבת) התקשרה אליי ואמרה שזרקו אבנים מהכפר (צור באחר י.א) ושהנכדה נפגעה. ראיתי את האבן שפגעה בתינוקת - אבן במשקל של קילו וחצי. זה פגע לה בגולגולת והיא סובלת משבר". לדבריו, התושבים באזור סובלים מזריקות אבנים מהכפר הערבי אולם לרשויות אין לכך פתרון. "בסוף זה פוגע", אמר בצער.

חשד לפיגוע: פעוטה נפצעה בראשה מידוי אבנים. מור שאולי
שוטרים סורקים את זירת הפיגוע/מור שאולי

יידוי האבנים אירע ברחוב אשר וינר ב"כביש הרכבת" - קו התפר בין ארמון הנציב לבין שכונת צור באחר הערבית שבמזרח העיר. אחת האבנים שהושלכה חדרה דרך אחד החלונות של המכונית ופגעה ישירות בראשה של התינוקת. ממד"א נמסר כי התינוקת אינה בסכנת חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully